Δικαιωμένη η FIBA για τα «παράθυρα»

Δικαιωμένη η FIBA για τα «παράθυρα»

Τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η FIBA δείχνουν ότι η απήχηση των αγώνων των Εθνικών ομάδων μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου ήταν πολύ μεγάλη.

Οι αγώνες των Εθνικών ομάδων για την πρώτη φάση των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2019 είχαν πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό και στη FIBA αισθάνονται απόλυτα ικανοποιημένοι με την απόφασή τους να θεσπίσουν τα «παράθυρα». Διότι τα στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει μέχρι στιγμής μετά το τέλος της πρώτης φάσης, τους δικαιώνουν.

Για πρώτη φορά και οι 80 χώρες που διεκδικούν μία θέση στην τελική φάση βρέθηκαν ταυτόχρονα σε δράση.

Υπήρχαν περισσότεροι παίκτες, περισσότερα και πιο θεαματικά παιχνίδια στην προσπάθεια που έκαναν οι ομάδες για να εξασφαλίσουν νίκες ζωτικής σημασίας.

Αποδείχτηκε επίσης ότι οι οπαδοί διακατέχονται από τεράστια επιθυμία να παρακολουθήσουν τις Εθνικές ομάδες σε δράση, καθώς 30 παιχνίδια σημείωσαν sold out.

Επιπλέον 1,1 εκατομμύριο φίλαθλοι απολαμβάνουν τώρα τη διαδρομή. Αυτός είναι ο αριθμός των φιλάθλων που άρχισαν να ακολουθούν το λογαριασμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA στο Facebook, στο Weibo, στο Instagram και στο Twitter από την έναρξη των Προκριματικών.

Πολλοί από αυτούς τους θεατές, που ήταν παρόντες στα γήπεδα ή έμειναν στο σπίτι, δεν παρακολούθησαν απλά τη δράση ζωντανά, αλλά μέσω των social media παρακολούθησαν highlights, συνεντεύξεις, θεαματικές φάσεις και όλο το υλικό που δημοσιεύτηκε στους λογαριασμούς μετά τα παιχνίδια. Καταγράφηκαν 55 εκατομμύρια προβολές βίντεο στο πρώτο «παράθυρο», τον Νοέμβριο, 60 εκατομμύρια προβολές στο δεύτερο «παράθυρο» τον Φεβρουάριο και 87 εκατομμύρια προβολές για τα παιχνίδια που έγιναν στα τέλη Ιουνίου και αρχές Ιουλίου, σημειώνοντας μία αύξηση 35% για το τρίτο «παράθυρο».

Στο γράφημα φαίνεται ότι:

Στο 3ο Παράθυρο:

987 ήταν οι παίκτες που αγωνίστηκαν

80 οι χώρες που συμμετείχαν

88 τα παιχνίδια που διεξήχθησαν

39 τα γήπεδα που φιλοξένησαν αγώνες

62 τα κανάλια που μετέδωσαν τους αγώνες

157 οι περιοχές που πήγε στα σπίτια η εικόνα των Προκριματικών

ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

348εκ. άνθρωποι έκαναν reach στα διάφορα κανάλια του ψηφιακού περιεχομένου (social media)

87εκ προβολές βίντεο

100 χιλιάδες λήψεις της εφαρμογής του Παγκοσμίου Κυπέλλου

2εκ. φίλαθλοι ακολούθησαν το γκρουπ του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Facebook

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ