Θησαυρίζοντας από το Instagram – Από την Καρντάσιαν, στον Κριστιάνο και την… Τούνη

Θησαυρίζοντας από το Instagram – Από την Καρντάσιαν, στον Κριστιάνο και την… Τούνη

Η ψηφιακή εποχή έχει έρθει για τα καλά με ανθρώπους από κάθε λογής κλάδο να βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους βιοπορισμού και το Instagram να αποκτά όλο και μεγαλύτερη δυναμική.

Η δουλειά συνήθως είναι στρεσογόνα για τον οργανισμό του ανθρώπου. Άγχος, πίεση κούραση, απαιτήσεις από προϊστάμενους, χρονικά περιθώρια, όλα μαζί κάνουν κάποιες φορές την «επιβίωση» από το ωράριο και την επιστροφή στο σπίτι να μοιάζει με άθλο.

Αυτό όμως έχει αρχίζει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια και η αλλαγή είναι πιο εμφανής από ποτέ. Αθλητές, καλλιτέχνες, μοντέλα, ακόμα και απλοί πολίτες, έχουν καταλάβει το «ρεύμα» που έχουν τα social media και κυρίως το Instagram και έχει φτάσει σε σημείο είτε να αποκομίζουν συμπληρωματικά ποσά, πέραν της βασικής τους ενασχόλησης, είτε βιοπορίζονται αποκλειστικά από εκεί με τις αμοιβές να φτάνουν σε δυσθεώρητα ύψη πολλές φορές.

Xωρίς να κάνουν ουσιαστικά τίποτα, «πουλώντας» καλά τον εαυτό τους και μόλις φτάσουν τους ακόλουθους σε ικανοποιητικό επίπεδο, προωθώντας εταιρείες μέσα από αναρτήσεις τους, κάνοντας πράξη τη σκέψη και το όνειρο πολλών «να κάθομαι και να πληρώνομαι».

Οι Καρντάσιανς «έχτισαν αυτοκρατορία» δείχνοντας τον δρόμο

Εδώ και 15 περίπου χρόνια οι αδερφές Καρντάσιαν έχουν γίνει το «talk of the town» και όλα ξεκίνησαν το 2007. Η Κιμ είδε ένα βίντεο προσωπικών της στιγμών με τον ράπερ Ρέι Τζέι να διαρρέει στο διαδίκτυο χωρίς τη συναίνεση της και να κάνει πάταγο.

Τότε δεν υπήρχαν ακόμα τα social media, αλλά προετοιμάστηκε το έδαφος για τη νέα εποχή, με τη φήμη της να μεγαλώνει όσο περνούσε ο καιρός, την οποία και φρόντισε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο.

Αρχικά υπέγραψε συμφωνία με το τηλεοπτικό δίκτυο E! για να γίνει ριάλιτι η ζωή της οικογένειας και άρχισε σιγά σιγά να επεκτείνεται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον έχει φτάσει τους 257 εκ. ακόλουθους μόνο στο Instagram, εισπράττοντας 1.41 εκ δολάρια για κάθε ανάρτηση.

Πλέον δεν είναι καν οι πιο ακριβοπληρωμένη της οικογένειας από αυτήν την πλατφόρμα, με την Κάιλι Τζένερ να βγάζει 1.49 εκατ. δολάρια για κάθε ποστάρισμα, έχοντας 274 εκ. ακόλουθους.

Η Κένταλ είναι λίγο «ριγμένη» συγκριτικά με τις αδελφές της, παίρνοντας λίγο πάνω από 1 εκατ. δολάρια, έχοντας 193 εκ. ακόλουθους.

Ο «Βασιλιάς» Κριστιάνο και άλλα παραδείγματα του αθλητικού χώρου

Οι αθλητές μπορεί να μην είναι τηλεαστέρες όπως οι περσόνες που αναφέρονται παραπάνω, λόγω όμως της προβολής και της ανάδειξης του αθλητισμού σε ένα κομμάτι της ζωής που δημιουργεί «μύθους και είδωλα» μέσα από τα γήπεδα, δε θα μπορούσαν να λείπουν από τον «χορό των άκοπων εκατομμυρίων».

Πρώτος και καλύτερος όλων ο Κριστιάνο Ρονάλντο, με 353 εκατ. ακόλουθους και το ιλιγγιώδες ποσό των 1.6 εκατ. δολαρίων για κάθε ανάρτηση, όντας ο πιο ακριβοπληρωμένος «influencer αυτή τη στιγμή επηρεάζοντας την πορεία επιχειρήσεων και προϊόντων μόνο με μερικά κλικ.

Μπορεί ο Λιονέλ Μέσι να τον ανταγωνίζεται για τον τίτλο του καλύτερου ποδοσφαιριστή όλων των εποχών, όμως εκτός γηπέδου υστερεί κατά πολύ με 1.16 εκατ. δολάρια ανά δημοσίευση και 272 εκατ. ακόλουθους.

Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς μπορεί να είναι ο «εκλεκτός» του NBA από το 2003, όμως στο Instagram θέλει ακόμα δουλειά καθώς υστερεί από πλευράς κοινού, συγκριτικά με τους άλλους δύο αθλητές για τους οποίους έγινε λόγος, έχοντας 99.8 εκατ. ακόλπυθους και εισπράττοντας λίγο πάνω από 300 χιλιάδες δολάρια για κάθε ποστ.

Δείτε τη λίστα με τους 10 πιο ακριβοπληρωμένους «influencers» παγκοσμίως:

Η ελληνική πραγματικότητα

Οι ελληνική showbiz έχει μυριστεί το «πάρτι» που συμβαίνει στο Instagram με αρκετούς σελέμπριτι να παίρνουν από την πλατφόρμα καλά ποσά, μικρότερα φυσικά από το διεθνές τζετ σετ, αλλά υπέρ το δέον ικανοποιητικά για την Ελλάδα.

Η Ιωάννα Τούνη προκάλεσε σάλο όταν διέρρευσαν οι αμοιβές της με τα πακέτα προώθησης να ξεκινούν από 5000 ευρώ και τα δώρα των διαγωνισμών να ξεπερνούν τις 3000 ευρώ για κάθε δημοσίευση.

Τα social media είναι το κύριο μέσο βιοπορισμού της και αναρτά υλικό σε ημερήσια βάση, βλέποντας τους followers της να προσεγγίζουν της 800 χιλιάδες, με την πρώην παίκτρια του «My Style Rocks» να κάνει «χρυσές» δουλειές.

Βέβαια δεν είναι εκείνη που «σέρνει τον χορό» στο Instagram, καθώς το ζεύγος Τανιμανίδη – Μπόμπα, αλλά και η Ιωάννα Μαλέσκου εμφανίζονται από δημοσιεύματα να έχουν υψηλότερο «κασέ»/ανά post.

Ο Σάκης Τανιμανίδης εμφανίζεται στην κορυφή της σχετικής λίστας. Φέρεται χρεώνει από 5.000 ως και 8.000 ευρώ για κάθε ανάρτησή του, την οποία θα μοιραστεί με τους 961.000 followers του.

Η σύζυγός του, Χριστίνα Μπόμπα, για να διαφημίσει κάποιον στον λογαριασμό της φέρεται να ζητά τα εξής: Για story 1.000 ευρώ, για μια απλή ανάρτηση 5.000 ευρώ, για ένα post με βίντεο 6.000 ευρώ, για ένα διαγωνισμό 7.000 ευρώ. Τις αναρτήσεις της βλέπουν 713.000 followers.

Η Ιωάννα Μαλέσκου μετρά μόνο 217.000 followers, αλλά με βάση τα δημοσιεύματα, χρεώνει εξίσου ακριβά τις αναρτήσεις της. Ένα απλό post το κοστολογεί από 4.000 έως 7.000 ευρώ, ένα post με βίντεο 6.000 ευρώ, ένα story 1.000 ευρώ και ένα διαγωνισμό 7.000 ευρώ.

Η Φάιη Σκορδά από πλευράς της φέρεται να είναι πιο… προσιτή. Η παρουσιάστρια έχει πάνω από 1.000.000 followers και λειτουργεί περισσότερο με «πακέτα». Συγκεκριμένα, για ένα πακέτο έξι αναρτήσεων, εμφανίζεται να ζητά 22.000 ευρώ, δηλαδή 3.600 ευρώ την ανάρτηση.

Καμία βέβαια δε μπορεί να συγκριθεί με την Ελένη Μενεγάκη, με 1.2 εκατ. ακόλουθους!

Τα νούμερα «ζαλίζουν» ακόμα και για την ελληνική πραγματικότητα. Έτσι όπως πάνε τα πράγματα περισσότερο αξίζει ένα δυνατό προφίλ σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο, παρά οποιαδήποτε άλλη ενασχόληση. Ποιος να το έλεγε πριν από μερικά χρόνια ότι θα έφταναν τα πράγματα σε αυτό το σημείο; Η επόμενη mainstream ατάκα θα προστάζει: «Άμα δεν, μπορείς γίνε influencer»… Ή και άμα μπορείς…

Και όλα αυτά χωρίς να λαμβάνονται υπόψη άλλες πλατφόρμες όπως το OnlyFans.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ