Ο πάλαι ποτέ συνέταιρος του Καλογρίτσα, εξελίσσεται στον άξιο διάδοχο του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.
Αποφάσισε ο Κώστας Βαξεβάνης να αναπαράγει τις γνωστές «δικογραφίες» του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου από τη «Ζούγκλα».
Πράγμα αναμενόμενο, αφού ο «επίσημος δημοσιογράφος» του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχει κανένα πρόβλημα να γεμίζει retweet και like όσα γράφει αυτός που κάποτε η αριστερά θεωρούσε το απόλυτο παράδειγμα δημοσιογραφικής χυδαιότητας και κιτρινισμού.
Σήμερα ο άνθρωπος που –γιατί δεν είμαστε λωτοφάγοι– κάποτε περίπου εκβίασε δημόσια τον υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ για το δήμο της Αθήνας είναι το πρότυπο του Κώστα Βαξεβάνη.
Όμως, αυτά είναι ψύλλου πηδήματα για τον Βαξεβάνη, τον Νίκο Παππά, το Δημήτρη Τζανακόπουλο και όλο το παρεάκι του Μαξίμου.
Σιγά που θέλησαν ποτέ να έχουν σοβαρή δημοσιογραφία και ενημέρωση.
Όπως ήθελαν να γευτούν τα… καλά της εξουσίας, έτσι αποφάσισαν να μιμηθούν τα «κόλπα» των προηγούμενων.
Και έτσι θέλησαν να φτιάξουν το δικό τους Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Όταν δεν συνεργάζονταν και με τον… αυθεντικό.
Και έτσι φτιάχτηκε το Documento…
Με τα χρήματα που έβαλε ο Καλογρίτσας, που μετά για κάποιο λόγο βρέθηκε εκτός σχήματος, έστω και εάν αυτός έβαλε το μεγαλύτερο μέρος αυτού του κεφαλαίου.
Γιατί προφανώς μια τέτοια εφημερίδα δεν φτιάχνεται με τα… 20.000 ευρώ κεφάλαιο της μονοπρόσωπης ΙΚΕ του Βαξεβάνη που είναι ο σημερινός ιδιοκτήτης της εφημερίδας.
Η εφημερίδα φτιάχτηκε αρχικά με τα χρήματα που έβαλε η «Media Doc Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ΑΕ»που πριν είχε την πιο σαφή ονομασία «Ιωάννης Βλαδίμηρος Καλογρίτσας AE». Μετά ο Καλογρίτσας εκδιώχτηκε και η εφημερίδα βγαίνει από τον Βαξεβάνη.
Όμως, φεύγοντας ο Καλογρίτσας πήρε και τα χρήματα που είχε βάλει ή όχι;
Και το ρωτάμε αυτό, γιατί τότε είχαν ακουστεί πολλά στη Βουλή για τα δάνεια από την Τράπεζα Αττικής που είχε πάρει ο Καλογρίτσας. Τα δάνεια που τώρα υποτίθεται ότι παίρνουν το δρόμο της δικαιοσύνης.
Και ως γνωστόν εάν δάνεια που δεν έπρεπε να δοθούν κάπου κατέληξαν, από εκεί που κατέληξαν θα πάει να τα διεκδικήσει και η Τράπεζα. Και τότε κάποιος θα πρέπει να πει που κατέληξαν όντως. Και η τράπεζα άμα… της φας το σπίτι δεν σε συγχωρεί.
Γιατί το ξαναλέω με κάποια κεφάλαια βγαίνει μια εφημερίδα. Και με τη συνεχή πίεση στα media shop από Παππά και Τζανακόπουλο να δίνουν διαφήμιση, παρότι ούτε η κυκλοφορία ούτε το αναγνωστικό κοινό τη δικαιολογούν.
Αλλά είπαμε ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ανάγκη να έχει δικά του φίλια μέσα. Κάποια του τα εξασφαλίζει ο έλληνας φορολογούμενος (ΕΡΤ, ΑΠΕ) κάποια φίλοι επιχειρηματίες και κάποια πρέπει να υπάρχουν και να συντηρούνται για να έχει και ο ΣΥΡΙΖΑ τη δική του… Ζούγκλα.
Όσο για το τι γράφει ή πρόκειται να γράψει ο επίδοξος «Μάκης Τριανταφυλλόπουλος» του ΣΥΡΙΖΑ, λίγο πολύ το ξέρουμε.
Έχουμε μια μηχανή παραγωγής δικογραφιών όπου πέραν της αμιγώς ποινικής υπόθεσης, προστίθενται «στοιχεία», «καταγραφές», «υποκλοπές», κατά βάση άσχετα απλώς και μόνο για να συντηρούνται «αφηγήματα».
Γιατί αυτές οι δικογραφίες πάνε σε δύο «ακροατήρια». Θα πάνε όντως στο δικαστήριο, για κάτι πολύ συγκεκριμένο και περιορισμένο και θα κριθούν.
Όμως, αυτό δεν ενδιαφέρει αυτό τον επικοινωνιακό μηχανισμό της κυβέρνησης. Γιατί εκεί δεν βγαίνει «πολιτική υπεραξία».
Έτσι λοιπόν υπάρχει και μια «δεύτερη δίκη». Αυτή τη φορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα «φίλια μέσα ενημέρωσης».
Εκεί αξιοποιούνται με τον πιο ευφάνταστο τρόπο τα πιο άσχετα στοιχεία.
Γιατί το κριτήριο δεν είναι η απόδοση δικαιοσύνης αλλά η ρετσινιά, η συντήρηση μυθοπλασιών, η αναπαραγωγή προκατασκευασμένων αφηγήσεων.
Σε αυτά είναι ειδικός ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, αυτά αναπαράγει και ο επίδοξος Ζούγκλας Κώστας Βαξεβάνης.
Μόνο που θα του συνιστούσαμε να είναι λίγο προσεκτικός.
Για κάποια από τα άσχετα στοιχεία άσχετων δικογραφιών κάποιοι άλλοι που τα κράδαιναν στις εκπομπές τους καταδικάστηκαν. Ας το ψάξει λίγο.
Κυρίως, όμως, θα του συνιστούσαμε να μην ξεχνά ένα πράγμα: οι «ζούγκλες» όλων των αποχρώσεων και όλων των παραλλαγών είναι τελικά αναλώσιμες.
Οι διάφορες εξουσίες τις χρησιμοποιούν μόνο όσο τις χρειάζονται.
Μετά τις ξεχνάνε και τις προσπερνάνε.
Τις αφήνουν με τα χρέη και τα δικαστήρια.
Άμα χρειαστεί τις χρησιμοποιούν και για αποδιοπομπαίους τράγους.
Κοινώς τις παραδίδουν δημόσια στην πυρά για να δείξουν «νέο ήθος».