Ο ΠΑΟΚ πήρε το ρίσκο να δείχνει μόνος του τα παιχνίδια του και to10.gr εξηγεί πόσες συνδρομές πρέπει να έχει για να καλύψει τη χασούρα από την ΕΡΤ, αλλά και από τη ΝOVA.
Κάθε απόφαση έχει υπέρ και κατά. Ειδικά όταν αυτές οι αποφάσεις κρίνουν χρήματα, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα νούμερα και τι γίνεται από εδώ και πέρα. Ο ΠΑΟΚ ήθελε (και δύο ημέρες πριν αλλάξει η Κυβέρνηση συμφώνησε με την ΕΡΤ και τον ΣΥΡΙΖΑ) να βάλει στα ταμεία του περίπου 8 εκατ. από τη συμφωνία παραχώρησης των δικαιωμάτων του στη δημόσια τηλεόραση. Μια συμφωνία που θα είχε καθαρό κόστος για την ΕΡΤ 10,5 εκατ. ευρώ για τον τηλεοπτικό πάροχο.
Μετά την απόφαση του Δικεφάλου να δείχνει τα παιχνίδια του το «PAOK TV», με τη μορφή Pay Per View, τα πράγματα γίνονται εξαιρετικά περίπλοκα για τον Δικέφαλο. Διότι όχι μόνο δεν πήρε κάτι από κάποιον τηλεοπτικό πάροχο (ΕΡΤ, NOVA, OPEN, κλπ), αλλά για να καλύψει και τις παραγωγές των ματς στην Τούμπα, θα ξοδέψει ένα ποσό που θα ξεπεράσει τις 150.000 ευρώ (18 αγώνες -13 κανονική περίοδο και 5 πλέι οφ- επί 9.000 περίπου ο αγώνας).
Συνεπώς για να βγάλει από το pay per view 8.200.000 ευρώ (που ήταν το καθαρό ποσό που θα έμπαινε στα ταμεία της ΠΑΕ από την ΕΡΤ), εφόσον τελικά δεν κλείσει κάπου τα τηλεοπτικά του δικαιώματα, θα χρειαστεί κατά μέσο όρο, περίπου 90.000 συνδρομητές ανά αγώνα. Ακόμη, δε, και για να καλύψει τα λιγότερα (σε σχέση με την ΕΡΤ) χρήματα που του προσέφερε η NOVA, θα πρέπει να έχει κατά μέσο όρο 60.000 συνδρομές!
Νούμερα που φαντάζουν (και είναι) πάρα πολύ μεγάλα. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτοί οι 18 αγώνες δεν είναι όλοι με τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό, την ΑΕΚ, που είναι τα μεγάλου ενδιαφέροντος παιχνίδια. Αλλά και με τη Λαμία, τον Πανιώνιο, τον Παναιτωλικό, την Ξάνθη. Κάτι που πρακτικά σημαίνει πως η χασούρα λογικά θα είναι μεγάλη.
Και για αυτό υπάρχει η αίσθηση πως πρόκειται για μια κίνηση πίεσης από τους Θεσσαλονικείς, ώστε να ανοίξουν κάποια (τηλεοπτική) πόρτα. Αλλά όλα αυτά θα φανούν στην πορεία.
Για να γίνει αντιληπτό, η τελευταία ενημέρωση που υπάρχει από τα ΜΜΕ του Ιβάν Σαββίδη, είναι ότι η πρώτη αναμέτρηση της χρονιάς, κόντρα στον Παναιτωλικό, έχει προσελκύσει περίπου 22.000 οπαδούς του ΠΑΟΚ να κάνουν χρήση της Pay per view σύνδεσης. Νούμερο που είναι λογικό να αυξηθεί αισθητά έως και πριν τη σέντρα, χωρίς, ωστόσο, να αναμένεται να ξεπεράσει τον μέσο όρο…