Λεφτά Champions League στο… τραπέζι για τους αιώνιους. Ποιοι μπήκαν ήδη στο κόλπο...
Η Euroleague αποτελεί ένα από τα πιο επικερδή «προϊόντα» στην ελληνική τηλεόραση εδώ και δεκαετίες.
Η συμμετοχή των ελληνικών ομάδων και κυρίως του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, αλλά και η κατάκτηση 9 τίτλων από τους «αιώνιους» έχουν φέρει την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού, με τους τηλεοπτικούς παρόχους να «σφάζονται» για τα δικαιώματα της.
Η Euroleague εδώ και μερικά χρόνια μεταδίδεται από τη Nova, η οποία έχει τα δικαιώματα της διοργάνωσης και την επόμενη σεζόν.
Όμως, αυτή είναι και η τελευταία της συμφωνίας, κάτι που σημαίνει ότι έχει ξεκινήσει ο τηλεοπτικός «πόλεμος» για το προϊόν, ενώ υπάρχουν ήδη συζητήσεις από τους ενδιαφερόμενους και τη Λίγκα.
Συγκεκριμένα, η Cosmote TV αφήνει να εννοηθεί πως θα μπει δυναμικά στη «μάχη» για τη διεκδίκησή της Euroleague, χωρίς όμως να έχει γίνει γνωστό ούτε το πόσο, αλλά ούτε το διάστημα που επιθυμεί να κλείσει η συμφωνία. Άπαντες λοιπόν καταλαβαίνουν πως οδεύουμε προς μια μάχη μέχρι εσχάτων.
Από την πλευρά τους οι άνθρωποι της Euroleague, στις πρώτες διερευνητικές επαφές που κάνουν με υποψήφιους πάροχους, μιλούν για αύξηση του κόστους απόκτησής τους, προσεγγίζοντας τα «τρελά» χρήματα του Champions League! Η Λίγκα θέλει επί της ουσίας να… εκμεταλλευτεί τις καταστάσεις. Με τον Ολυμπιακό στο τοπ επίπεδο και τον Παναθηναϊκό να ανεβαίνει σιγά-σιγά, το ενδιαφέρον του κόσμου για το προϊόν είναι μεγάλο. Και εκεί έρχεται και «πατάει» η Ευρωλίγκα.
Η Euroleague έχει «εκτοξεύσει» την αξία της, ενώ το επίπεδο έχει ανέβει, ο κόσμος παρακολουθεί περισσότερο και για αυτό τον λόγο θέλουν τα διοικητικά στελέχη της διοργάνωσης να πλησιάσουν τα «ύψη» του Champions League, που είναι και θα είναι το Νο. 1 σε αξία. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι αναμένεται μεγάλη «μάχη» για τα δικαιώματα της Euroleague μετά από τη σεζόν αυτή, όπου η Nova έχει το προϊόν κατ’ αποκλειστικότητα.