Η επικοινωνιακή μηχανή του ΠΑΟΚ πήρε ένα δημοσίευμα για τον Κούρτιτς, το έκανε «λύσσα» και άφησε υπονοούμενα για τον ΠΑΟ. Το γιατί, προφανές...
Ο ΠΑΟΚ βρίσκεται σε περιδίνηση. Ο επικοινωνιακός του μηχανισμός του αναζητά τρόπους να μπορέσει να καλύψει την αγωνιστική κατηφόρα, με τα 11 παιχνίδια χωρίς νίκη. Παράλληλα παλεύει κρατήσει ψηλά το ηθικό της ομάδας του Ραζβάν Λουτσέσκου, αλλά (κυρίως) να… συγκρατήσει την οργή του κόσμου, που βλέπει ότι μετά ο Δικέφαλος έχει να σταυρώσει νίκη εδώ και δύο μήνες, από τις 20 Μαρτίου και τι «διπλό» επί της ΑΕΚ.
Εκτοτε, το κοντέρ έχει «γράψει» 7 ήττες (Παναθηναϊκός, δύο φορές Μαρσέιγ, δύο φορές Αρης, Ολυμπιακός, ΠΑΣ Γιάννινα) και 4 ισοπαλίες (τρεις φορές Ολυμπιακός, ΑΕΚ). Αλλά και εμφανίσεις που δείχνουν ότι η ΠΑΟΚ πηγαίνει προς τον τελικό όντας σε μια πολύ άσχημη αγωνιστική συγκυρία. Και αυτό γίνεται προσπάθεια να ανακοπή. Με τα επικοινωνιακά τρικ να είναι μέρος αυτής της προσπάθειας. Αν και τα πράγματα ξέφυγαν λιγάκι. Ή και… πολύ!
Κυκλοφόρησε, λοιπόν, την Κυριακή ένα δημοσίευμα που ανέφερε ότι ο Γιάσμιν Κούρτιτς είναι προς αποχώρηση και ότι υπάρχει δυσαρέσκεια από το γεγονός ότι έχει πέσει κατακόρυφα η απόδοσή του, αλλά και για την ένταση που υπήρξε με τον ίδιο και με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, μετά την ήττα από τον Αρη. Αυτό το δημοσίευμα ήρθε ως «δωράκι» στα χέρια των ανθρώπων του Δικεφάλου, που αποφάσισαν να το κάνουν… πολεμικό.
Με επίσημη διαρροή το μεσημέρι της Κυριακής, λοιπόν, ο ΠΑΟΚ έκανε λόγο για «δόλια», για «ύπουλη», για «προπαγανδιστική» προσπάθεια αποσυντονισμού του Δικεφάλου, ενόψει του τελικού του Κυπέλλου, με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό. Μάλιστα, το θέμα πήρε γρήγορα έκταση, με τη γραμμή του ΠΑΟΚ για το θέμα Κούρτιτς να μην μένει στην υπόθεση του Σλοβένου, αλλά να γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπιστεί από τον κόσμο της ομάδας ως μια επιθετική κίνηση προς τον Δικέφαλο. Σε μια αγωνιώδη προσπάθεια η κουβέντα να φύγει από το αγωνιστικό και την κακή κατάσταση της ομάδας του Ραζβάν Λουτσέσκου και να πάει σε άλλα θέματα, εκτός ποδοσφαιρικού τμήματος.
Η επικοινωνιακή προσέγγιση είναι σαφής. Ετσι όπως τα κατάφερε ο ΠΑΟΚ έχει δύο τελικούς με τον Παναθηναϊκό. Εναν στην Τούμπα, την Τρίτη, όπου θα κριθεί η 2η θέση από τη στιγμή που οι δύο ομάδες είναι ισόβαθμες και έναν στο ΟΑΚΑ, για το Κύπελλο. Τον Δικέφαλο του Βορρά δεν τον… παίρνει να χάσει κανένα από τα δύο. Και κάνει ό,τι μπορεί, πέρα από το να ενεργοποιήσει την αντίδραση των οπαδών του, υπέρ της ομάδας, να τσιτώσει και τους ποδοσφαιριστές. Με προφανή στόχο να βελτιωθεί η εικόνα και η απόδοση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και η ισοπαλία με τον Ολυμπιακό στο Γεώργιος Καραϊσκάκης, σε ένα παιχνίδι όπου ο Μαρτίνς χρησιμοποίησε παίκτες όπως ο Μπαγκαλιάνης, ο Τζολάκης, ο Φαντιγκά και ο Κανέα, χαρακτηρίστηκε με πηχυαίους τίτλους όπως «αντίδραση», «αυτός είναι ο ΠΑΟΚ», «μεγάλη εμφάνιση στο Φάληρο». Μια αλλοίωση της πραγματικότητας, με στόχο όλα τα παραπάνω.
Εδώ, βεβαίως, προκύπτουν μια σειρά από απορίες, αναφορικά με την πρακτική του ΠΑΟΚ. Αλλά η μεγαλύτερη αφορά το εξής απλό ερώτημα: Ποιον κατηγορεί ο ΠΑΟΚ για «δόλο» στην υπόθεση Κούρτιτς, με την οποία κορυφώθηκε η επικοινωνιακή του «επίθεση»; Τον Παναθηναϊκό με τον οποίο αγωνίζεται στα τελευταία δύο παιχνίδια του; Τα media. Τον κόσμο του; Τον Κούρτιτς, στον οποίο επιτίθονταν ακόμη και οι ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ και έκαναν λόγο για απαράδεκτη συμπεριφορά, όταν απάντησε με νεύρα και ύβρεις στη γιούχα των οπαδών, μετά την ήττα από τον Αρη στην Τούμπα;
Οι απαντήσεις σε όλα αυτά είναι προφανείς. Ο ΠΑΟΚ κατασκεύασε μια επίθεση εναντίον του, χρησιμοποιώντας ένα έωλο δημοσίευμα, για να κατασκευάσει έναν φανταστικό εχθρό και μέσω αυτού να κατασκευάσει ένα νέο άλλοθι για… ό,τι προκύψει. Γιατί κανείς, ποτέ και για κανέναν λόγο, δεν κάνει τέτοιον επικοινωνιακό χαμό, για ΕΝΑ δημοσίευμα. Ένα. Που δεν αναπαράχθηκε και από κανέναν… Κάτι άλλο έχει στο μυαλό του!