Όσα δεν ξέρεις για τον Δικέφαλο, τελευταίο τηλεοπτικά «άστεγο» της Super League.
Μου έλεγε προ ημερών ένας καλός φίλος ότι στη Nova έπαθαν την πλάκα τους με τον ΠΑΟΚ. Διότι πραγματικά είναι άλλο να το αντιλαμβάνεσαι πως οι Θεσσαλονικείς ζουν σε μια δική τους πραγματικότητα, και άλλο να το βλέπεις με τα μάτια σου.
Δεν λένε τίποτα βεβαίως στο συνδρομητικό (επίσημα) μιας και όπως φαίνεται υπάρχει σε εξέλιξη ακόμη μια –ας τη πούμε- διαπραγμάτευση με τη μοναδική ομάδα δίχως τηλεοπτικό συμβόλαιο. Αλλά τους έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση το σκεπτικό του Δικεφάλου ο οποίος πιστεύεις ότι μπορεί να πάρει τα λεφτά που βάζει στο ταμείο του ετησίως ο Ολυμπιακός από τον συγκεκριμένο πόρο. Από την τηλεόραση.
Νιώθει… Ολυμπιακός λέει ο ΠΑΟΚ. Αν όχι σε τίτλους, τουλάχιστον σε εμπορικότητα. Και κάπως έτσι έχει ανάλογες απαιτήσεις από την αγορά. Πως όμως έχει καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα δεν μας λέει;
Με δύο μετρήσεις που παρουσίασε το OPEN στη λήξη του πρωταθλήματος και με κάτι μπαρούφες που γράφουν οι ιστοσελίδες του Σαββίδη αμφισβητώντας την ιεραρχία που αποδέχεται ολόκληρη η Ελλάδα;
Από πού ο ΠΑΟΚ μπορεί να πάρει τα χρήματα του πρώτου εμπορικού brand της χώρας. Από πού και ως που μπορεί να φτάσει στα επίπεδα των χρημάτων που έβαλαν στο ταμείο τους ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ: Δύο ομάδες με πολύ περισσότερο κόσμο.
Έδωσε η NOVA ένα ποσό της τάξης των 7.5 εκατ ευρώ στους Κυπελλούχους ή για να το πούμε πιο σωστά; Διαρρέει ο ΠΑΟΚ ότι είπε όχι σε μια πρόταση που είναι μεγαλύτερη από τα χρήματα που ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ πήραν από την Cosmote Tv. Δηλαδή από τα 7 εκατ ευρώ των Πράσινων και τα 6.5 της Ένωσης.
Το 7,5 εκατ ευρώ τον ανεβάζει απευθείας στο νο 2 της κατάταξης άρα κατά πόσο είναι και αληθινό το νούμερο ας το κρατήσουμε με επιφύλαξη.
Ο ΠΑΟΚ λοιπόν φέρετε να αρνήθηκε και να ζητά πολλά περισσότερα.
Δικαίωμα του προφανώς. Αυτό το μόνο που δεν αμφισβητεί κανείς. Το ότι η αγορά «γελάει» όμως είναι με τη σειρά της, ένα άλλο δικαίωμα σε χρήση.
Θυμίζουμε ότι ο αγαπημένος Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, ο Βασιλειάδης είχε κανονίσει ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ να έχουν κλειστό συμβόλαιο με την ΕΡΤ ύψους 11 εκατ ευρώ ετησίως. Όλα αυτά λίγες ημέρες πριν τις εκλογές που έβαλαν κάθε κατεργάρη στον πάγκο του.
Θυμίζουμε επίσης ότι πρόπερσι ο ΠΑΟΚ προχώρησε στο εγχείρημα του PAOKTV που μάλλον δεν ήταν τόσο επιτυχημένο (από πλευράς εσόδων) αλλιώς θα υπήρχε ακόμη στο προσκήνιο.
Μα πάνω από όλα θυμίζουμε την αβάντα που κάνει ο ΠΑΟΚ στον Μπέο και την παρέα του για την κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών. Διότι μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αλλάξουν τα δεδομένα της αγοράς. Να μπορεί δηλαδή ο Δικέφαλος να ελπίζει σε μεγαλύτερα έσοδα από τη τηλεόραση.
Κατά τα άλλα; Φυσικά υπάρχει και το Open. Και σε αυτό θα μπορεί κάλλιστα ο ιδιοκτήτης Ιβάν να δείχνει την αγαπημένη του ομάδα. Να δώσει στον ΠΑΟΚ όσα θέλει. Και να ανεβάσει και την τηλεθέαση του!