Βρέθηκε στην επίσημη πρεμιέρα της.
ΗΜαρία Χάνου έγινε ευρύτερα γνωστή μέσα από την σειρά του Alpha ¨Μην αρχίζεις τη μουρμούρα” όπου υποδύεται την σύντροφο του Σπύρου Χατζηαγγελάκη. Την προσοχή του τηλεοπτικού κοινού την κέρδισε όχι μόνο για το ταλέντο και την εντυπωσιακή εξωτερική της εμφάνιση αλλά και για τους διάσημους γονείς της. Είναι κόρη της Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και του Ταξιάρχη Χάνου.
Παιδί δύο ηθοποιών, η Μαρία Χάνου δεν θα μπορούσε να τραβήξει διαφορετικό δρόμο. Μεγάλωσε μέσα στα θέατρα ενώ σε ηλικία 11 ετών έκανε το τηλεοπτικό της ντεμπούτο στη σειρά “Οι μάγισσες της Σμύρνης”. Έκτοτε την έχουμε δει σε πολλές θεατρικές παραστάσεις με πιο πρόσφατη “Το σύστημα του Πόντζι” που ανεβαίνει στο Θέατρο 104.
Στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης βρέθηκε και η μαμά της με την οποία πόζαραν στον φωτογραφικό φακό κάνοντάς μας να αναρωτηθούμε πόσο πολύ μοιάζουν. Το σίγουρο είναι ότι οι δύο γυναίκες έχουν μια πολύ δυνατή σχέση και καμαρώνει η μία για την άλλη. “Η μητέρα μου είναι εκρηκτική και έντονη προσωπικότητα, όμως ξέρει σε λεπτά ζητήματα όπως είναι αυτά του έρωτα και των σχέσεων να είναι διακριτική και είναι τρομερά καλή στο να ακούει τα προβλήματα” είχε δηλώσει η Μαρία σε συνέντευξή της σε τηλεοπτικό περιοδικό.
Καθόλου παρεμβατικός στη ζωή της δεν είναι ούτε ο πατέρας της, όπως έχει πει η ίδια. Ο Ταξιάρχης Χάνος έχει επίσης μεγάλη αδυναμία στην κόρη του και συχνά την βλέπουμε να πρωταγωνιστεί στα social media του. Σε μία συγκεκριμένη φωτογραφία που μοιράστηκε μάλιστα από τα νεανικά του χρόνια πολλοί έσπευσαν να διακρίνουν τη μεγάλη ομοιότητα μπαμπά και κόρης.
Εννοείται πως το πρώην ζευγάρι διατηρεί πολύ καλές σχέσεις μετά το διαζύγιό του και μάλιστα φέτος συνεργάζονται και στη σειρά του Alpha “Κρατάς μυστικό;”. Με αφορμή τη σειρά μίλησες σε τηλεοπτική τους συνέντευξη ανοιχτά για το διαζύγιό τους.
“Οι σχέσεις των ανθρώπων θέλουν κόπο, δεν είναι και φωτογραφία, είναι η ζωή ολόκληρη. Όταν επικοινωνείς και συναντιέσαι με έναν άλλον άνθρωπο, για κάποιο λόγο συμβαίνει αυτό, εάν παραμείνει στο χρόνο, κάτι σημαίνει αυτό. Εάν είσαι αξιοπρεπής ως άνθρωπος και δεν το κάνεις για άλλους λόγους, γιατί υπάρχουν πολλοί αναξιοπρεπείς λόγοι για να είσαι με έναν άλλον άνθρωπο… Άρα σημαίνει ότι κάτι μέσα στη ψυχή σου το έχει βαθιά ανάγκη αυτό το πράγμα. Όχι βέβαια, δεν το διαχειριστήκαμε πολιτισμένα. Με ζήλευε αφόρητα. Γιατί; Ψέματα είναι; Το λέω να το μάθει ο κόσμος” δήλωσε ο Ταξιάρχης Χάνος.
“Για να χωρίζεις, κάποια θέματα υπάρχουν, τα οποία δεν λύνονται ούτε όταν χωρίσεις, τα κουβαλάς. Τον πρώτο καιρό ήμασταν μέσα στον εγωισμό. Μέσα από την ανάγκη του να είναι καλά το παιδί μας, ξαναθυμηθήκαμε τι αγαπήσαμε ο ένας στον άλλον, εγώ τουλάχιστον”συμπλήρωσε η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου.
Λίγα λόγια για την παράσταση
«Το Σύστημα του Πόντζι, γραμμένο το 2012 από τον Νταβίντ Λεσκό, αφηγείται την αληθινή ιστορία του Τσαρλς Πόντζι, ενός Ιταλού μετανάστη, που το 1903, σε ηλικία 21 ετών, φτάνει στην Αμερική με δυο δολάρια στην τσέπη, κατορθώνοντας μέχρι το 1920 να γίνει ένας απ’ τους σημαντικότερους επενδυτές της εποχής του, με εισοδήματα που άγγιζαν τα 250.000 δολάρια τη μέρα. Την 1η Νοεμβρίου του ίδιου έτους, ο Πόντζι δήλωνε ένοχος για απάτη, με 85 κατηγορίες να εκκρεμούν εις βάρος του.
Ο Πόντζι έδωσε το όνομά του σ’ ένα απ’ τα πιο γνωστά, μη βιώσιμα επενδυτικά συστήματα, το «Σχήμα Πόντζι» (Ponzi Scheme), που αναφερόταν σε οποιαδήποτε χρηματική απάτη στηριζόταν σε «πυραμίδα» επενδυτών. Μια μέθοδος με προοπτικές κέρδους για επιχειρήσεις-φαντάσματα, που προέρχονταν από την άμεση πληρωμή τόκων στους πρώτους επενδυτές, με τα χρήματα των επόμενων.
O ίδιος ο Πόντζι πίστευε ότι «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και πως αν η ζωή δε σου δίνει ένα σύστημα αξιών, φτιάχνεις το δικό σου». Ανικανοποίητος και άπληστος, καταπατώντας κάθε κανόνα ηθικής αλλά και… ανηθικότητας, χρησιμοποίησε την απάτη για να ανελιχθεί σε μια ταξική κοινωνία. Ο πόθος του για πλούτο ήταν μια σπείρα δίχως τέλος. Το σχήμα κατέρρευσε τον Αύγουστο του 1920, έπειτα από δημοσίευμα της εφημερίδας The Boston Post, που αποκάλυπτε την εμπλοκή του Πόντζι σε οικονομικό σκάνδαλο τράπεζας του Μόντρεαλ την περασμένη δεκαετία.