Ένα δείγμα γραφής του τρόπου με τον οποίο η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται τη στελέχωση και λειτουργία της διοίκησης και των υπηρεσιών δίνει το υπουργείο Παιδείας.
Ένα δείγμα γραφής του τρόπου με τον οποίο η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται τη στελέχωση και λειτουργία της διοίκησης και των υπηρεσιών δίνει το υπουργείο Παιδείας.
Το υπουργείο Παιδείας τοποθετεί στελέχη σε επιτελικές θέσεις, οι οποίες δεν καλύπτονται νομικά. Τα προβλεπόμενα από τον νόμο Κέντρα Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) δεν έχουν ακόμη συσταθεί – απαιτείται προς τούτου διαπιστωτικής πράξη του αρμόδιου υπουργού.
Ωστόσο, όπως αναφέρει η Καθημερινή, επελέγησαν ήδη και τοποθετήθηκαν – σε ανύπαρκτες έως τη σύσταση τους υπηρεσίες – οι προϊστάμενοι. Η λογική τοποθέτησης ημητέρων σε θέσεις – κλειδιά, ενόψει και της διεξαγωγής εκλογών με πιθανή την κυβερνητική αλλαγή, κυριαρχεί ως κριτήριο στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων και στελέχωσης της διοίκησης.
Το οξύμωρο στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι οι νέοι προϊστάμενοι δεν μπορούν να υπογράψουν καμία πράξη, ευθύνη η οποία έχει εκχωρηθεί στους αρχαιότερους στην υπηρεσία υπαλλήλους.