Για πρώτη φορά από καταβολής παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, θα υπάρχουν τρία γκραν πρι back-to-back. Η αρχή δίνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα Πολ Ρικάρ της Γαλλίας και συνεχίζεται σε Αυστρία και Βρετανία. Για το γαλλικό γκραν πρι, που στην εν λόγω πίστα επιστρέφει μετά το 1990, η Pirelli προμηθεύει τις ομάδας με τη […]
Για πρώτη φορά από καταβολής παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, θα υπάρχουν τρία γκραν πρι back-to-back. Η αρχή δίνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα Πολ Ρικάρ της Γαλλίας και συνεχίζεται σε Αυστρία και Βρετανία. Για το γαλλικό γκραν πρι, που στην εν λόγω πίστα επιστρέφει μετά το 1990, η Pirelli προμηθεύει τις ομάδας με τη μαλακή, την πολύ μαλακή και την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Στην ουσία, πρόκειται για ένα νέο γκραν πρι, με ιδιαιτερότητες, αν και έχουν γίνει εκεί κάποιες δοκιμές, με τις οποίες θα πορευτούν, οδηγοί και ομάδες.
Η άσφαλτος είναι νέα και αυτό προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, παρόμοια με την πίστα της Βαρκελώνης. Αυτό σημαίνει πως το πέλμα των ελαστικών θα είναι πιο «κοντό» κατά 0,4mm, όπως έγινε δηλαδή στην Ισπανία και θα συμβεί στο Σίλβερστοουν. Οι καιρικές συνθήκες αναμένονται να είναι ιδιαίτερα ζεστές και αυτό θα έχει αντίκτυπο στα ελαστικά, τα οποία θα φθείρονται ταχύτερα.
Η πίστα έχει μήκος 5,8χλμ., παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες προσπέρασης και προκειμένου να υπάρξει περισσότερο θέαμα, έχει διαπλατυνθεί στο «S de la Verrerie».
Ο Μάριο Ιζόλα, επικεφαλής της Pirelli για τους αγώνες, σημείωσε. «Η πίστα Πολ Ρικάρ είναι στην ουσία νέα για όλους, αλλά έχουμε μια ιδέα για το τι μπορούμε να περιμένουμε, όχι μόνο από τις δοκιμές που έχουν γίνει εκεί για την F1, αλλά και από την εμπειρία μας στους αγώνες GT, αφού πρόσφατα, φιλοξενήθηκε ένας «γύρος» του πρωταθλήματος Blancpain GT. Περιμένουμε υψηλή πρόσφυση, αλλά χαμηλή φθορά, παρόμοια της Βαρκελώνης. Ακόμα ένας παράγοντας που θα παίξει ρόλο, είναι ο καιρός, καθώς αναμένονται υψηλές θερμοκρασίες το Σαββατοκύριακο, που θα αυξήσουν, πάντως, τη φθορά. Με τις ομάδες να μην είναι τόσο οικείες με την πίστα, οι ελεύθερες δοκιμές θα είναι ακόμα πιο σημαντικές από το συνηθισμένο, καθώς θα δούμε τη συμπεριφορά των ελαστικών. Μετά από αυτές θα έχουμε εξάγει πιο χρήσιμα συμπεράσματα για τη στρατηγική που θα ακολουθηθεί».
Πηγή: Pirelli