Το Kia Sportage ανοίγει το χορό των EcoDynamics+ diesel

Το Kia Sportage ανοίγει το χορό των EcoDynamics+ diesel

Στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους θα παρουσιάσει η Kia το νέο υβριδικό σύστημα με την κωδική ονομασία EcoDynamics+ diesel. Θα τοποθετηθεί αρχικά στο Kia Sportage και εν συνεχεία στην τρίτη γενιά του Ceed, αλλά για τη δεύτερη περίπτωση, αυτό θα συμβεί το 2019. Το υβριδικό σύστημα μειώνει τις εκπομπές ρύπων και το μοτέρ, θα […]

Στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους θα παρουσιάσει η Kia το νέο υβριδικό σύστημα με την κωδική ονομασία EcoDynamics+ diesel. Θα τοποθετηθεί αρχικά στο Kia Sportage και εν συνεχεία στην τρίτη γενιά του Ceed, αλλά για τη δεύτερη περίπτωση, αυτό θα συμβεί το 2019. Το υβριδικό σύστημα μειώνει τις εκπομπές ρύπων και το μοτέρ, θα συνδυάζεται με μια μπαταρία 48V, επεκτείνοντας τον χρόνο λειτουργίας του.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι εκπομπές θα μειωθούν έως και 4% αναφορικά με την εναρμονισμένη διαδικασία ελέγχου ελαφρών οχημάτων (WLTP) και έως 7% με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο (NEDC). Το σύστημα περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 48V και μια νέα Mild-Hybrid γεννήτρια (MHSG). Υπάρχουν και δύο modes, με την πρώτη να είναι η «motor» και η δεύτερη η «generator». Στη «motor», μέσω ενός ιμάντα στον στροφαλοφόρο άξονα και κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, η MHSG παρέχει μέχρι και 10kW τροφοδοσίας, μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα και τις εκπομπές ρύπων. Στην «generator», το σύστημα συλλέγει κινητική ενέργεια κατά την επιβράδυνση και την πέδηση και τη χρησιμοποιεί για την επαναφόρτιση των μπαταριών.

Πώς λειτουργεί το EcoDynamics+ diesel στον δρόμο

Στη λειτουργία «motor», η μπαταρία εκφορτίζεται κατά την επιτάχυνση, παρέχοντας επιπλέον ροπή για ελαφρά αύξηση της απόδοσης του κινητήρα υπό συνθήκες μεγάλης επιτάχυνσης ή για μείωση του φορτίου του κινητήρα κατά μικρής επιτάχυνσης. Σε περιπτώσεις επιβράδυνσης, οδήγησης σε κατηφόρα ή προς μια διασταύρωση ή κόμβο, η MHSG μεταβαίνει στη λειτουργία «generator» και έτσι φορτίζεται εν κινήσει η μπαταρία.

Η τροφοδοσία της μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την τεχνολογία «Moving Stop & Start». Αν η μπαταρία έχει επαρκή φόρτιση, ο κινητήρας καύσης σβήνει αυτόματα κατά την επιβράδυνση και την πέδηση και στη συνέχεια, η MHSG, μπορεί να επανεκκινήσει το μοτέρ, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού.

«Ευέλικτο» σύστημα

Αναλόγως με το όχημα, η μπαταρία των 48V μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα του χώρου των αποσκευών, ελαχιστοποιώντας τον αντίκτυπο στην πρακτικότητα του αυτοκινήτου. Ο μετατροπέας DC/DC της μπαταρίας των 48V, καθιστά δυνατή τη σύνδεση της μπαταρίας με την τροφοδοσία του οχήματος, επιτρέποντας τη μείωση του μεγέθους της μονάδας των 12V, που υπάρχει για να λειτουργεί τα ηλεκτρονικά. Όσον αφορά στη χρήση της MHSG, επιτρέπει το downsizing του θερμικού μοτέρ και την εκκίνησή του σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η φόρτιση από την μπαταρία 48V βοηθά στην εκκίνησή του στις περισσότερες συνθήκες.

Το σύστημα EcoDynamics+, είναι συμβατό τόσο με χειροκίνητα όσο και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και μπορεί να προσαρμοστεί σε προσθιοκίνητα, πισωκίνητα ή AWD οχήματα. Θα χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης.

Πηγή: Kia

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ