Νέα γκάμα κινητήρων για τη Velar

Νέα γκάμα κινητήρων για τη Velar

Με νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου εφοδιάζεται πλέον το SUV της Land Rover, Velar, με την γκάμα αυτών να γίνεται ακόμα πιο πλούσια. Υπάρχει καταρχάς ο D275, ισχύος 275 ίππων, V6 3λιτρος με 625Nm ροπή, αλλά και ο P340, που όπως φαίνεται και από το όνομά του, αποδίδει 340 άλογα με 450Nm. Το μοτέρ είναι […]

Με νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου εφοδιάζεται πλέον το SUV της Land Rover, Velar, με την γκάμα αυτών να γίνεται ακόμα πιο πλούσια. Υπάρχει καταρχάς ο D275, ισχύος 275 ίππων, V6 3λιτρος με 625Nm ροπή, αλλά και ο P340, που όπως φαίνεται και από το όνομά του, αποδίδει 340 άλογα με 450Nm. Το μοτέρ είναι 3λιτρο, V6 turbo.

Από εκεί και πέρα, για το μοντέλο του 2019, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν μεγαλύτερο εύρος επιλογών για να προσωποποιήσουν το αυτοκίνητο και εκτός των άλλων, περιλαμβάνονται και τα premium καθίσματα Kvadrat και ακόμη πιο πολυτελές εσωτερικό.

Αναφορικά με τα συστήματα ασφαλείας, το Adaptive Cruise Control σε συνεργασία με την υποβοήθηση της διεύθυνσης, λειτουργεί από τα 0-180 χ.α.ω., ενώ με τη χρήση του Lane Centring, το αυτοκίνητο παραμένει στη λωρίδα του, διατηρώντας παράλληλα την απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα.

Άλλα χαρακτηριστικά, είναι η λειτουργία Stop & Go, που επιτρέπει στον χειριστή να σταματάει προοδευτικά πίσω από το εμπρός όχημα, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα να ξεκινήσει από στάση, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. Το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης βασίζεται σε ραντάρ και μπορεί να τεθεί σε λειτουργία ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες (από 10 έως και 160 χ.α.ω.). Αφού εντοπίσει τον κίνδυνο, προειδοποιεί τον οδηγό και αν αυτός από τη μεριά του δεν αντιδράσει, τότε το σύστημα αναλαμβάνει να φρενάρει το όχημα.

Στον στάνταρ εξοπλισμό, συμπεριλαμβάνονται η πίσω κάμερα, οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω και η οθόνη που ενημερώνει τον οδηγό για τις συνθήκες που επικρατούν.

Προαιρετικό από την άλλη είναι το Adaptive Dynamics. Πρόκειται για την τεχνολογία που παρακολουθεί την κίνηση του τροχού 500 φορές το δευτερόλεπτο και εκείνη του αμαξώματος κατά 100. Μεταβάλλει συνεχώς τον τρόπο λειτουργίας της ανάρτησης, αυξάνοντας τα παρεχόμενα επίπεδα άνεσης και τα περιθώρια της πρόσφυσης σε κάθε είδους οδόστρωμα.

Πηγή: Land Rover

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ