Η νέα E-Class ανανεώνεται

Η νέα E-Class ανανεώνεται

Μεγάλο μερίδιο των αλλαγών αυτών αφορούν στην ενσωμάτωση συστημάτων ασφαλείας που υπάρχουν ήδη στην S-Class, ενώ μια σειρά από μικρές αλλά καίριες επεμβάσεις στο αμάξωμα, επικαιροποιούν εκ νέου την έτσι κι αλλιώς ελκυστική της εμφάνιση. Στις επεμβάσεις αυτές περιλαμβάνονται το πακέτο SportStyle, που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού και του εξωτερικού. Η τελευταία έκδοση της […]

Μεγάλο μερίδιο των αλλαγών αυτών αφορούν στην ενσωμάτωση συστημάτων ασφαλείας που υπάρχουν ήδη στην S-Class, ενώ μια σειρά από μικρές αλλά καίριες επεμβάσεις στο αμάξωμα, επικαιροποιούν εκ νέου την έτσι κι αλλιώς ελκυστική της εμφάνιση. Στις επεμβάσεις αυτές περιλαμβάνονται το πακέτο SportStyle, που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού και του εξωτερικού. Η τελευταία έκδοση της E-Class είναι διαθέσιμη από τώρα, με τη Saloon και την Estate να καταφθάνουν στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους τον Ιούνιο του 2018.

Με το Driving Assistance Package η νέα E-Class προσφέρεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, που βασίζονται και είναι γνωστά από την S-Class. Το Active Distance Assist Distronic και Active Steering Assist προσφέρουν τώρα μεγαλύτερη υποστήριξη στον οδηγό στον τομέα της διεύθυνσης, κρατώντας παράλληλα μια ασφαλή απόσταση – η ταχύτητα τώρα προσαρμόζεται αυτόματα στις στροφές, στις διασταυρώσεις ή σε κυκλικούς κόμβους.

Όλα τα νέα μοντέλα εξοπλίζονται με την τελευταία γενιά τιμονιών, αφού το Distronic και το Cruise control λειτουργούν από αυτά.

Στο αυτοκίνητο, υπάρχει επίσης μια λειτουργία που επιτρέπει την ταυτόχρονη αποδοχή εισερχόμενων κλήσεων σε δύο κινητά τηλέφωνα. Μια τρίτη συσκευή – όχι απαραιτήτως smartphone – μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetooth.

Νέο πακέτο SportStyle

Μια νέα προσθήκη είναι το πακέτο SportStyle, για το οποίο απαιτούνται επιπλέον 1.249,5 ευρώ. Σε συνδυασμό με τα στάνταρ χαρακτηριστικά του εσωτερικού και του εξωτερικού, περιλαμβάνει μια «πινελιά» χρωμίου κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα, έμβλημα στο εμπρός μέρος, διακοσμητικό χρωμιωμένο στοιχείο στον οπίσθιο προφυλακτήρα, όπως επίσης διακοσμημένες και τις απολήξεις της εξάτμισης. Στη στάνταρ έκδοση περιλαμβάνονται 17ιντσοι τροχοί ελαφρού κράματος δέκα ακτίνων ή 5άκτινοι στο ίδιο μέγεθος.

Το εσωτερικό εφοδιάζεται με μαύρα προσκέφαλα, ξύλινη επένδυση στην κεντρική κονσόλα, σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι με μαύρα λαστιχένια «καρφιά» και μοκέτες του πακέτου SportStyle. Να σημειωθεί πως το πακέτο, είναι διαθέσιμο και για όποιον επιλέξει το εξωτερικό και εσωτερικό Avantgarde.

Στη μάσκα υπάρχουν δύο μαύρες γυαλιστερές περσίδες, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει στοιχεία χρωμίου, με το αυτοκίνητο να «πατάει» σε τροχούς 18 ιντσών πέντε ακτίνων, από αλουμίνιο. Το υψηλής στιλπνότητας μαύρο χρώμιο στον πίσω προφυλακτήρα, αλλά και το έμβλημα είναι κι αυτά μέρος του πακέτου. Επιπροσθέτως, οι ασφάλειες στις πόρτες έχουν στοιχεία χρωμίου, ενώ και το αλουμινίο κάνει την εμφάνισή του με «κόκκους» άνθρακα στο εσωτερικό.

Οι βασικές καινοτομίες στην καμπίνα των επιβατών με μια ματιά

-Το ξύλο στην κονσόλα προσφέρει νέα εμφάνιση.

-Τα νέα paddles είναι βαμένα και όχι γαλβανισμένα. Συνδέονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic (εξαίρεση: σε συνδυασμό με την AMG Line και στα μοντέλα AMG).

-Οι νέοι τροχοί 17 και 18 ιντσών είναι διαθέσιμοι στον εξοπλισμό Avantgarde και Exclusive και συνεισφέρουν στην οικονομία καυσίμου.

-Το πακέτο Seat Comfort Package περιλαμβάνεται στάνταρ στις εκδόσεις Exclusive, Avantgarde και AMG. Παρέχει ηλεκτρο-πνευματική οσφυϊκή στήριξη τεσσάρων σημείων, ηλεκτρική ρύθμιση της γωνίας, καθώς και χειροκίνητη ρύθμιση του μήκους του καθίσματος.

-Σε συνδυασμό με το Comand Online, το αναλογικό ρολόι με το έμβλημα της Mercedes στην κονσόλα του ταμπλό, είναι στάνταρ.

Αποδοτικοί κινητήρες

Πολλά έχουν συμβεί και στην γκάμα των μοτέρ επίσης. Οι νέες Mercedes AMG E 53 4MATIC+ Saloon and Estate (κατανάλωση 8,7-8,6 l/100 km και 8,9-8,7 l/100 km, εκπομπές 200-197 g/km CO2 και 203-200 g/km) αντικαθιστούν την Ε 43 και ο 3λιτρος twin-turbo κινητήρας συνεργάζεται με μια ηλεκρική μονάδα. Η ισχύς του 6κύλινδρου μοτέρ είναι 435 άλογα, με ροπή 520Nm. Το ηλεκτρικό μοτέρ προσθέτει επιπλέον 21 ίππους και άλλα 250Nm ροπής, τροφοδοτώντας παράλληλα το 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα. Το όλο σύνολο συνεργάζεται με το 9τάχυτο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT TCT, αλλά και με το σύστημα 4κίνησης της Mercedes.

Σχετικά με την E 400 d 4MATIC (κατανάλωση 6,1-5,8 l/100 km, εκπομπές 161-154 g/km), το μοτέρ αποδίδει 340 ίππους και είναι πιο ισχυρό από την προηγούμενη γενιά. Άλλα χαρακτηριστικά του 6κύλινδρου κινητήρα, είναι η καινοτόμος τεχνολογία καύσης στον κύλινδρο (stepped-bowl combustion process), οι δύο σταδίων εξαγωγή των turbo, αλλά και η χρήση του συστήματος χρονισμού βαλβίδων της Mercedes, Camtronic. Είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, τα πιστόνια είναι από ατσάλι και εφοδιάζεται με το βελτιωμένο σύστημα Nanoslide, που ελαχιστοποιεί τις φθορές στον θάλαμο καύσης.

Υψηλότερες ταχύτητες, μεγαλύτερα φρένα

Το πακέτο AMG επιτρέπει τον ηλεκτρονικό περιορισμό της τελικής ταχύτητας στα 270 χ.α.ω. (από τα 250), με το σύστημα πέδησης να έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες ισχύος και απόδοσης του οχήματος. Εμπρός υπάρχουν αεριζόμενοι δίκοι 370mm με 4πίστονες δαγκάνες, με το λογότυπο της AMG, ενώ πίσω, οι 360mm είναι κι αυτοί αεριζόμενοι, με μια δαγκάνα.

Δυναμικές ακμές…

Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των Saloon και Estate είναι οι δύο έντονες γραμμές στο καπό. Στο πίσω μέρος, οι δίδυμες απολήξεις σε χρώμιο (μαύρο γυαλιστερό στο πακέτο Night) είναι αυτές που ξεχωρίζουν. Επίσης, ο διαχύτης με τα τρία πτερύγιά του κάνουν πιο σπορ την εικόνα του αυτοκινήτου, που αυτή πλαισιώνεται από τους προαιρετικούς τροχούς 20 ιντσών της AMG από αλουμίνιο, με αεροδυναμικό σχεδιασμό και πέντε ακτίνες.

Εσωτερικό με καινοτόμο σχεδιασμό ελέγχου και απεικόνισης

Το εσωτερικό των μοντέλων AMG καλωσορίζει τους επιβάτες με ειδικό εξοπλισμό και πολυτέλεια. Τα καθίσματα με το λογότυπο του «οίκου» είναι σπορ, με κόκκινες ραφές, κόκκινες ζώνες ασφαλείας και διάφορα υλικά από ανθρακόνημα και στοιχεία από ματ ασημί. Τα προαιρετικά χειροποίητα καθίσματα Atrico είναι διαθέσιμα σε δέρμα μικροϊνών Dinamica.

Το Widescreen Cockpit είναι προαιρετικό. Αυτό προσφέρει στο παρμπρίζ ευανάγνωστες πληροφορίες στον οδηγό, στο οπτικό του πεδίο, ενώ η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας είναι πάνω από την κεντρική κονσόλα.

Στάνταρ τα νέα τιμόνια AMG Performance

Είναι σε μαύρο δέρμα nappa με κόκκινο χρώμα στο πάνω μέρος. Πολλές λειτουργίες, όπως το Distronic και το τηλέφωνο, μπορούν να διαχειριστούν από τους διακόπτες του τιμονιού και τα κουμπιά ελέχγου αφής Touch Control ανταποκρίνονται στις κινήσεις. Δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να ελέγξει το σύστημα ψυχαγωγίας, δίχως να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι.

Σχετικά με την ενημερωδιασκέδαση, μπορεί να λειτουργήσει μέσω της επιφάνειας αφής της κεντρικής κονδόλας και του φωνητικού ελέγχου Linguatronic. Ο φωνητικός έλεγχος έχει επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει λειτουργίες του οχήματος. Τώρα ελέγχει επίσης τον κλιματισμό και τη θέρμανση/αερισμό των καθισμάτων, τα φώτα του εσωτερικού και την – προαιρετική – οθόνη που εμφανίζεται στο παρμπρίζ.

6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας με EQ Boost

Ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας 3,0 λίτρων των μοντέλων E 53 χαρακτηρίζεται από κορυφαία απόδοση και ευφυή ηλεκτροκίνηση. Ο εναλλάκτης εκκίνησης EQ Boost συνδυάζει έναν κινητήρα εκκίνησης και έναν εναλλάκτη σε έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και είναι τοποθετημένος μεταξύ του μοτέρ και του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτή η καινοτομία καθώς και η έξυπνη φόρτιση μέσω ενός ηλεκτρικού βοηθητικού συμπιεστή και ενός στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων έχουν όλα τον ίδιο στόχο: την ενίσχυση της απόδοσης και της δυναμικής οδήγησης, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Υψηλή ροπή χωρίς… lag

Υποστηριζόμενος από τον EQ Boost κατά την εκκίνηση, ο ηλεκτρικός βοηθητικός συμπιεστής δημιουργεί υψηλή πίεση χωρίς καθυστέρηση, για ταχύτερη αύξηση της ροπής και επιτάχυνση έως ότου αναμιχθεί ο μεγάλος υπερσυμπιεστής καυσαερίων. Ως αποτέλεσμα, ο κινητήρας 3,0 λίτρων αντιδρά εξαιρετικά και παρέχει δυναμική απόκριση χωρίς turbo lag.

Ανοίγοντας το δρόμο για τις υβριδικές λειτουργίες

Η ισχύς για το ηλεκτρικό σύστημα 48 V παράγεται από τη γεννήτρια EQ Boost. Το συμβατικό ηλεκτρικό σύστημα 12 V τροφοδοτείται ομοίως από το νέο δίκτυο – μέσω μετατροπέα DC / DC. Η μπαταρία 48 V αυξάνει τη συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας στο όχημα, η οποία επιτρέπει την παροχή περισσότερης ηλεκτρικής ενέργειας. Το υπάρχον σύστημα 12 V παρέχει ενέργεια στον οδηγό όπως τα φώτα, το «πιλοτήριο», τις οθόνες ψυχαγωγίας και τις μονάδες ελέγχου.

Υβριδικές λειτουργίες χάρη στον εναλλάκτη EQ Boost

Η γεννήτρια EQ Boost είναι βασική συνιστώσα του συστήματος 48 V και όχι μόνο χρησιμεύει ως εναλλάκτης, αλλά είναι επίσης υπεύθυνη για τις υβριδικές λειτουργίες. Αυτό επιτρέπει την εξοικονόμηση καυσίμων που προορίζονταν προηγουμένως για υβριδική τεχνολογία υψηλής τάσης. Για πρώτη φορά, ο εναλλάκτης εκκίνησης EQ Boost είναι επίσης υπεύθυνος για τον έλεγχο του ρελαντί. Οι υβριδικές λειτουργίες περιλαμβάνουν ενίσχυση 16 kW/21 hp και ροπή 250 Nm, ανάκτηση ενέργειας, αλλαγή σχέσης στο σωστό σημείο, απεμπλοκή του κινητήρα από το κιβώτιο και ουσιαστικά ανεπαίσθητη επανεκκίνηση του κινητήρα με τη λειτουργία εκκίνησης / διακοπής.

Σύντομοι χρόνοι αλλαγής ταχυτήτων

Ο νέος κινητήρας 3,0 λίτρων συνδυάζεται με το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT TCT 9G. Αλλάζει γρήγορα σχέσεις, ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές των paddles, διαθέτει λειτουργία διπλής αποσύμπλεξης και αντεπεξέρχεται στα «κατεβάσματα». Είτε αυτόματο είτε καθοδηγούμενο από τον χειριστή, οι αλλαγές γίνονται άμεσα. Ειδικότερα στην επιλογή Sport+ και στον χειροκίνητο τρόπο οδήγησης, η μετάδοση είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη.

AMG Dynamic Select

Με τις πέντε modes οδήγησης Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual, ο οδηγός «εφαρμόζει» τις προτιμήσεις του με το πάτημα ενός κουμπιού και όλα αυτά τροποποιούν την απόκριση του μοτέρ, τη μετάδοση, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Ανεξάρτητα από τα modes, πατώντας το κουμπί «Μ», ο οδηγός μεταβαίνει στη χειροκίνητη λειτουργία κατά την οποία οι σχέσεις αλλάζουν από τα paddles. Οι ρυθμίσεις ανάρτησης μπορούν επίσης να επιλεγούν ειδικά, ανάλογα με τις ανάγκες.

Ανεξάρτητη ανάρτηση AMG Ride Control+

Με αυτή προσφέρεται ευελιξία, ουδετερότητα στις στροφές και καλύτερη πρόσφυση. Η πολυεστιακή πνευματική ανάρτηση με σπορτίφ set up ελατηρίου και αποσβεστήρα, μαζί με το σύστημα ρύθμισης ADS+ (Adaptive Damping System), προσφέρουν άνετη οδήγηση σε κάθε συνθήκη. Για παράδειγμα, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στροφή ή φρενάρει, η διαδρομή του ελατηρίου μειώνεται και ως εκ τούτου, εμποδίζει το αυτοκίνητο να «σκύψει». Η απόσβεση σε κάθε τροχό προσαρμόζεται ανάλογα με την τρέχουσα κατάσταση οδήγησης και την κατάσταση του δρόμου. Αυτό γίνεται γρήγορα και με ακρίβεια, χρησιμοποιώντας δύο ξεχωριστές βαλβίδες για τις δυνάμεις ανάκαμψης και συμπίεσης στα αμορτισέρ. Υπάρχουν και τρία προφίλ, Comfort, Sport και Sport +, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μια άνετη ή μια πιο σπορ συμπεριφορά.

Πηγή: Mercedes

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ