Το πρώτο θύμα αυτόνομης οδήγησης

Το πρώτο θύμα αυτόνομης οδήγησης

Η 49χρονη άστεγη Ελέιν Χέρτσμπεργκ αποτελεί το πρώτο καταγεγραμμένο θύμα αυτόνομης οδήγησης που αφορά πεζό στις ΗΠΑ. Το δυστύχημα συνέβη στην Αριζόνα το βράδυ της 19ης Μαρτίου, όταν η άτυχη χτυπήθηκε από όχημα της Uber που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην αυτόνομη λειτουργία του. Το αυτοκίνητο, ένα 2017 Volvo XC90, απέτυχε να εντοπίσει την άστεγη, […]

Η 49χρονη άστεγη Ελέιν Χέρτσμπεργκ αποτελεί το πρώτο καταγεγραμμένο θύμα αυτόνομης οδήγησης που αφορά πεζό στις ΗΠΑ. Το δυστύχημα συνέβη στην Αριζόνα το βράδυ της 19ης Μαρτίου, όταν η άτυχη χτυπήθηκε από όχημα της Uber που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην αυτόνομη λειτουργία του. Το αυτοκίνητο, ένα 2017 Volvo XC90, απέτυχε να εντοπίσει την άστεγη, που περπατούσε εκτός διάβασης μαζί με το ποδήλατό της και μετά το συμβάν εξέπνευσε στο νοσοκομείο.

Όπως έχουν γίνει γνωστά μερικά μετά το γεγονός, η 49χρονη εμφανίστηκε ξαφνικά μέσα από τις σκιές και το όχημα, που εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στην αυτόνομη λειτουργία του, δεν μπόρεσε να την εντοπίσει και τη χτύπησε.

Το αυτοκίνητο, που κινούταν με ταχύτητα 64 χ.α.ω., με το όριο στην περιοχή, να είναι 56 χ.α.ω., δεν σταμάτησε καθόλου και η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν τέτοια, που δυστυχώς η Χέρτσμπεργκ δεν είχε καμία τύχη. Φωτογραφίες που κυκλοφορούν από εκεί και πέρα, στο διαδίκτυο, δείχνουν το αυτοκίνητο να έχει υποστεί ζημιές στο εμπρός δεξί μέρος του.

Οδηγός του οχήματος ήταν η 44χρονη Ραφαέλα Βάσκεζ, η οποία ήταν συνεργάσιμη με τις Αρχές και δεν είχε τραυματιστεί.

Η Uber ανακοίνωσε πως αναστέλλει τις δοκιμές αυτόνομων οχημάτων στο Φοίνιξ, το Πίτσμπουργκ, το Σαν Φρανσίσκο και το Τορόντο. Μάλιστα, την περασμένη χρονιά είχε αποσύρει προσωρινά τα οχήματά της στην Αριζόνα, όταν ένα από αυτά, ένα Volvo SUV, είχε ατύχημα. Όταν τα αυτοκίνητα της εταιρείας άρχισαν δοκιμές αυτόνομης οδήγησης στην Καλιφόρνια το 2016, είχε ασκηθεί έντονη κριτική, καθώς χρησιμοποιούσαν κόκκινα φώτα, κάτι που είχε προκαλέσει την αντίδραση των τοπικών κυβερνόντων.

Νωρίτερα της χρονιάς, είχαν εγκριθεί οι δοκιμές αυτόνομης οδήγησης, χωρίς οδηγούς, με τον κυβερνήτη της Αριζόνα, Νταγκ Ντάσεϊ, να είναι υπέρμαχός τους, γνωστοποιώντας τον Μάρτιο, πως περισσότερα από 600 αυτόνομα οχήματα υπήρχαν στους δρόμους της πολιτείας.

Το δυστύχημα με τη 49χρονη δεν ήταν το πρώτο που αφορά όχημα αυτόνομης οδήγησης, αλλά είναι το πρώτο που έχει θύμα του πεζό, που έχασε τη ζωή του από σύγκρουση με αυτόνομο όχημα.

Όσον αφορά μερικά προηγούμενα συμβάντα, το 2016, ένα Model S της Tesla, που βρισκόταν στη λειτουργία αυτόματου πιλότου, δεν μπόρεσε να εντοπίσει μια 18τροχη νταλίκα και χωρίς να μειώσει ταχύτητα, προσέκρουσε σε αυτήν, σκοτώνοντας τον 40χρονο οδηγό της, καθώς το όχημα χώθηκε κάτω από το τρέιλερ.

Από εκεί και πέρα, πρόσφατα, αστυνομικοί της Καλιφόρνια, βρήκαν ένα Tesla σταματημένο στη μέση ενός δρόμου ταχείας κυκλοφορίας πέντε λωρίδων, με τον οδηγό να έχει θέσει σε λειτουργία τον αυτόματο πιλότο, να κοιμάται και να συλλαμβάνεται επειδή υπήρχαν υποψίες πως ήταν σε κατάσταση μέθης.

Ακόμα μια περίπτωση, ήταν με ένα αυτοκίνητο της Tesla, που προσέκρουσε στο πίσω μέρος οχήματος της πυροσβεστικής, με τον οδηγό να λέει κι αυτός πως είχε θέσει σε λειτουργία τον αυτόματο πιλότο.

Μετά το δυστύχημα στην Αριζόνα, η Toyota και η NuTonomy, που ανήκει στην Aptiv, ανέστειλαν προς το παρόν τις δοκιμές τους, ενώ η Hyundai κάλεσε τους πάντες να προσέξουν τις δοκιμές αυτόνομης οδήγησης σε δημόσιους δρόμους. Όσον αφορά στην General Motors, συνεχίζει τα πλάνα της, που αφορούν στη χρησιμοποίηση ενός robotaxi το 2019.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ