Fiat Panda Raid 2018

Fiat Panda Raid 2018

Την περασμένη Κυριακή έλαβε τέλος το 10ο Panda Raid 2018 για αυτοκίνητα Fiat Panda, κατασκευασμένα πριν το 2003. Με εκδόσεις 4×2 και 4×4, τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν από τη Μαδρίτη στις 3 Μαρτίου και η περιπέτειά τους έλαβε τέλος στο Μαρακές, μία εβδομάδα αργότερα, στις 10 Μαρτίου. Τα αυτοκίνητα κάλυψαν συνολικά 3.000 χιλιόμετρα, περνώντας από δύσβατα […]

Την περασμένη Κυριακή έλαβε τέλος το 10ο Panda Raid 2018 για αυτοκίνητα Fiat Panda, κατασκευασμένα πριν το 2003. Με εκδόσεις 4×2 και 4×4, τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν από τη Μαδρίτη στις 3 Μαρτίου και η περιπέτειά τους έλαβε τέλος στο Μαρακές, μία εβδομάδα αργότερα, στις 10 Μαρτίου. Τα αυτοκίνητα κάλυψαν συνολικά 3.000 χιλιόμετρα, περνώντας από δύσβατα εδάφη και ταξιδεύοντας κάτω από τον καυτό ήλιο της ερήμου.

Παρά το ερασιτεχνικό του πνεύμα, στο Panda Raid, που είναι καθιερωμένο στο Rally Raid, όπως και το Ντακάρ, έλαβαν μέρος 400 αυτοκίνητα Panda (αριθμός ρεκόρ) και ενδεικτικό είναι πως υπήρχαν συμμετοχές από την Αργεντινή, την Καμπότζη, την Πενσυλβάνια και την Ιταλία φυσικά, μεταξύ άλλων.

Μετά την εκκίνηση που δόθηκε στη Μαδρίτη, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στο λιμάνι του Μοτρίλ και μετά από ένα σύντομο ταξίδι με φέρι, μετέβησαν στη λίμνη Μοχάμεντ V (4 Μαρτίου). Ύστερα, τα αυτοκίνητα αντιμετώπισαν τις αμμώδεις εκτάσεις και την έρημο, με τις στάσεις να γίνονται στο Bni Tadjide (5 Μαρτίου), στην Errachidia (6 Μαρτίου), στη Merzouga (8 Μαρτίου) και στο Tansikht (9 Μαρτίου). Ο τερματισμός έλαβε χώρα στις 10 Μαρτίου, στο Μαρακές.

Μαζί με τα 400 κλασικά Panda, στον αγώνα πήρε μέρος και ένα νέο Fiat Panda Cross 4×4, που συνεχίζει την παράδοση των 7,5 εκατομμυρίων μονάδων που έχει πουλήσει συνολικά το μοντέλο από το 1980, όταν και παρουσιάστηκε. Έχει τον χαρακτήρα ενός high-end SUV, σε μόλις 3,7 μέτρα και μερικά από τα στοιχεία που του χάρισαν τον τερματισμό, είναι το γεγονός πως χαρακτηρίζεται crossover, αφού διαθέτει 4κίνηση και Electronic Differential Lock, τα οποία πρώτο εισήγαγε στην αγορά.

Πολλά ρεκόρ

Το Panda ήταν το πρώτο αυτοκίνητο πόλης, το μακρινό 1983 με 4κίνηση, ενώ ήταν επίσης το πρώτο στην κατηγορία του, που κέρδισε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της χρονιάς» το 2004. Το ίδιο έτος, μάλιστα, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο πόλης που ανέβηκε σε ύψος 5.200 μέτρων, στην ορειβατική κατασκήνωση του Έβερεστ.

Το 2006 από εκεί και πέρα, έγινε το πρώτο αστικό αυτοκίνητο με φυσικό αέριο που μπορούσε να παραχθεί σε μεγάλη κλίμακα, ενώ σήμερα, είναι το μόνο στην κατηγορία του με τρεις εκδόσεις κινητήρων (βενζίνη, πετρέλαιο και βενζίνη/φυσικό αέριο), τρεις εκδόσεις (Urban look, City Cross και 4×4) και δύο τύπους μετάδοσης, χειροκίνητη και αυτόματη Dualogic.

Πηγή: Fiat

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ