Mercedes GT Coupe 4θυρο

Mercedes GT Coupe 4θυρο

Η 4πορτη Mercedes GT Coupe ακολουθεί την παράδοση των μοντέλων της οικογένειας AMG GT. Ο δυναμικός σχεδιασμός του, οι ακμές στο καπό, η γρίλια που βελτιώνει την αεροδυναμική και η πτέρυγα Jet στο 8κύλινδρο (A-Wing στο 6κύλινδρο), έχουν τη σφραγίδα αυτού του τύπου των αυτοκινήτων. Σε όλα αυτά, προσθέστε και τους μεγάλους «ώμους», αλλά και […]

Η 4πορτη Mercedes GT Coupe ακολουθεί την παράδοση των μοντέλων της οικογένειας AMG GT. Ο δυναμικός σχεδιασμός του, οι ακμές στο καπό, η γρίλια που βελτιώνει την αεροδυναμική και η πτέρυγα Jet στο 8κύλινδρο (A-Wing στο 6κύλινδρο), έχουν τη σφραγίδα αυτού του τύπου των αυτοκινήτων. Σε όλα αυτά, προσθέστε και τους μεγάλους «ώμους», αλλά και τα έντονα «τόξα» στους πίσω τροχούς. Στο πίσω μέρος, το αυτοκίνητο έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός AMG GT, με τα χαρακτηριστικά λεπτά φωτιστικά σώματα που εναρμονίζονται πλήρως με τη γραμμή του πορτ-μπαγκάζ, του οποίου τα στοιχεία, φροντίζουν και αυτά στην καλύτερη αεροδυναμική του οχήματος.

Τα δύο 8κύλινδρα μοντέλα, μπορούν να αναγνωριστούν από τις οριζόντιες περσίδες στους μπροστινούς αεραγωγούς, αλλά και από τον διακριτικό διαχύτη πίσω και τις εξατμίσεις με τις διπλές απολήξεις σε τραπεζοειδές σχήμα.

Στο αυτοκίνητο, έχει δοθεί η δυνατότητα να ξεχωρίσει με μερικά εξωτερικά στοιχεία, όπως είναι το Night Package, που περιλαμβάνει μαύρο διακριτικό περίγραμμα, ενώ όσον αφορά στο Chrome, τα διακοσμητικά στοιχεία χρωμίου, είναι εκείνα που κάνουν τη διαφορά. Υπάρχει και το προαιρετικό πακέτο Aerodynamics, που δίνει ακόμα πιο σπορ αίσθηση στο αυτοκίνητο και αξίζει να τονιστεί πως το πακέτο look του V8, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο 6κύλινδρο μοντέλο, κάνοντάς το να μοιάζει με αυτό των οκτώ.

Κορυφαίες επιδόσεις

Ο 4λιτρος V8 biturbo κινητήρας, έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο για το Mercedes-Benz AMG GT 63 S 4MATIC+, κάτι που σημαίνει πως η τοποθέτησή του σε ένα σπορ πλαίσιο, τον κάνει ακόμα πιο αποδοτικό και ισχυρό. Η δύναμή του ανέρχεται στα 639 άλογα, με 900Nm ροπής και αυτή είναι διαθέσιμη σε μια ευρεία κλίμακα στροφών, από τις 2.500 έως τις 4.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,2δλ, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 315 χ.α.ω.

Οι αντίστοιχες επιδόσεις στη Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+, είναι 585 ίπποι, 800Nm ροπής, 3,4δλ τα 0-100 και 310 χ.α.ω. τελική. Η τεχνολογία των στροβιλοσυμπιεστών είναι η γνωστή που υιοθετεί η Mercedes, καθώς τους έχει τοποθετήσει ανάμεσα στους κυλίνδρους, βοηθώντας τους έτσι να έχουν άμεση απόκριση.

Ο κινητήρας με τους οκτώ κυλίνδρους, συνεργάζεται με ένα 9τάχυτο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

Λίγα λόγια για το 6κύλινδρο μοτέρ

Είναι υβριδικό, 3λιτρο, ισχύος 435 ίππων και υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 22 αλόγων. Ο εναλλάκτης συνδυάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ, που βρίσκεται ανάμεσα από τον κινητήρα και το κιβώτιο και έτσι εξασφαλίζεται η άριστη λειτουργία του και η οικονομία του. Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο με την ονομασία Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ και επιταχύνει έως τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε μόλις 4,5 δλ, με την τελική του ταχύτητα να ανέρχεται στα 285. Το 6κύλινδρο μοτέρ συνεργάζεται με το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, εννέα σχέσεων φυσικά.

Ευέλικτο και ακριβές

Το ενεργό σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα, διατίθεται στάνταρ στα 8κύλινδρα μοντέλα και προαιρετικά στα 6κύλινδρα. Αυτό έχει να κάνει με τη διεύθυνση των πίσω τροχών, που έως τα 100 χ.α.ω. στρίβουν προς την αντίθεση κατεύθυνση από τους μπροστινούς, ενώ από τα 100 χ.α.ω. και άνω, ακολουθούν τη διεύθυνσή τους, χαρίζοντας έτσι ευελιξία στην πρώτη περίπτωση και σταθερότητα στη δεύτερη.

Καινοτομίες…

Παραπάνω έγινε αναφορά για τις περσίδες που υπάρχουν στους αεραγωγούς του αυτοκινήτου. Αυτοί, μπορούν να ανοίγουν και να κλείνουν ηλεκτρονικά, κατευθύνοντας με τέτοιον τρόπο τον αέρα, τόσο για καλύτερη αεροδυναμική, όσο και καλύτερη ψύξη του μοτέρ. Και στο πίσω μέρος, όμως, η τεχνολογία αιχμής έχει κάνει την εμφάνισή της, καθώς η αεροτομή μετακινείται ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες, προσφέροντας ασφαλή χειρισμό και οδήγηση.

Πολυτελές εσωτερικό, ευρύχωρο και έξυπνο

Το Widecreen Cockpit είναι στάνταρ στον εξοπλισμό του 8κύλινδρου μοντέλου και προαιρετικό στο 6κύλινδρο. Υπάρχουν δύο οθόνες των 12,3 ιντσών και ανάλογα με τον τρόπο που θέλει να κινηθεί ο οδηγός, υπάρχουν οι επιλογές «Classic», «Sport» και η εντελώς νέα «Supersport». Μάλιστα, υπάρχει και ένδειξη, όπου ο οδηγός θα μπορεί να βλέπει τα g που δέχεται.

Η χωρητικότητα ανέρχεται στα 395 λίτρα, τα οποία γίνονται περισσότερα κατά 60, αφού υπάρχει δεύτερο επίπεδο στον χώρο φόρτωσης. Αν πέσουν και τα καθίσματα, αυξάνεται στα 1.324. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, υπάρχει η δυνατότητα ανοίγματος και κλεισίματος με τη λειτουργία HAND FREE ACCESS και την κίνηση κλωτσιάς κάτω από τον προφυλακτήρα.

Τέλος, αξίζει να τονιστεί πως έγινε ακόμα μια παγκόσμια πρεμιέρα για το μοντέλο, καθώς για πρώτη φορά, αυτοκίνητο AMG έχει το δικό του ξεχωριστό άρωμα καμπίνας.

Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2018.

Πηγή: Mercedes

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ