Το νέο CR-V στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

Το νέο CR-V στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

Το νέο Honda CR-V παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η ιαπωνική εταιρεία, ανεβάζοντας τον πήχη από πλευράς ποιότητας, φινέτσας και ευρυχωρίας, καθώς το αυτοκίνητο είναι 7θέσιο. Το σασί του είναι το πιο εξελιγμένο που κατασκευάστηκε ποτέ για το εν λόγω μοντέλο, διασφαλίζοντας πως θα είναι άνετο, στιβαρό, προσφέροντας παράλληλα και τη δυνατότητα off-road διαδρομών. […]

Το νέο Honda CR-V παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η ιαπωνική εταιρεία, ανεβάζοντας τον πήχη από πλευράς ποιότητας, φινέτσας και ευρυχωρίας, καθώς το αυτοκίνητο είναι 7θέσιο. Το σασί του είναι το πιο εξελιγμένο που κατασκευάστηκε ποτέ για το εν λόγω μοντέλο, διασφαλίζοντας πως θα είναι άνετο, στιβαρό, προσφέροντας παράλληλα και τη δυνατότητα off-road διαδρομών.

Εξαιρετικό εξωτερικά και εσωτερικά

Το νέο CR-V έχει έναν φρέσκο εξωτερικό σχεδιασμό, με μυώδη τόξα στους τροχούς, πιο έντονες ακμές στο καπό, όπως επίσης την τελευταία εξέλιξη του «προσώπου» των μοντέλων της Honda, που τονίζεται από τα μπροστινά φωτιστικά σώματα. Οι λεπτότερες κολόνες, οι προφυλακτήρες, όπως επίσης και τα καλύμματα του κινητήρα (στο κάτω μέρος του) και του πατώματος, είναι σχεδιασμένα με τέτοιον τρόπο που το κάνει από τα πιο αεροδυναμικά οχήματα στην κατηγορία του. Μάλιστα, υπάρχει και το σύστημα Active Shutter Grille, που βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου.

Στο εσωτερικό, έχει δοθεί έμφαση στη διάταξη του ταμπλό και της κονσόλας, που διαθέτει δύο οθόνες των 7 ιντσών, ενώ οι διακόπτες του κλιματισμού, έχουν γίνει πιο λειτουργικοί και βρίσκονται κάτω από την κεντρική οθόνη αφής.

Επταθέσιο και πρακτικό

Το CR-V θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο με επτά θέσεις. Για να γίνει αυτό, κατασκευάστηκε με μεγαλύτερες – αλλά όχι πολύ – διαστάσεις από τον προκάτοχό του. Με μεγαλύτερο μεταξόνιο δηλαδή, έχοντας φυσικά και μεγαλύτερους χώρους. Όχι μόνο στην καμπίνα, αλλά και στον χώρο φόρτωσης. Ξεκινώντας από εκεί, είναι πιο βαθύς, ενώ έχει και δύο επίπεδα. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα για φόρτωση μεγαλύτερων αντικειμένων και η πόρτα Hands-Free Action, επιτρέπει την ευκολότερη φόρτωση.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν και οι έξυπνες λειτουργίες, καθώς για παράδειγμα, υπάρχει η δυνατότητα καθορισμού του ύψους ανοίγματος της πίσω πόρτας, αν το ταβάνι του γκαράζ είναι χαμηλό.

Αναφορικά με τα καθίσματα, οι νέες πλάτες 60:40 της δεύτερης σειράς, επιτρέπουν ευκολότερη φόρτωση, ενώ όσον αφορά στην τρίτη σειρά, η κλίση επιτρέπει τη ρύθμιση στις 101 μοίρες, για την πιο άνετη διαμονή των επιβατών σε ταξίδια. Η πρόσβαση σε αυτή τη σειρά, μάλιστα, είναι κορυφαία.

Νέοι κινητήρες

Η υβριδική τεχνολογία προσφέρεται για πρώτη φορά σε SUV της Honda για την ευρωπαϊκή αγορά. Θα διατίθεται με το σύστημα Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD), περιλαμβάνοντας ένα 2λιτρο κινητήρα βενζίνης i-VTEC Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Το i-MMD δεν χρησιμοποιεί συμβατικό κιβώτιο, αλλά με μια μόνο σχέση μετάδοσης.

Από εκεί και πέρα, υπάρχει και ο 1.5 λίτρων turbo VTEC κινητήρας, με τη μετάδοση να παρέχεται από ένα κιβώτιο έξι σχέσεων ή μέσω ενός προαιρετικού αυτόματου κιβωτίου CVT, για πιο γραμμική απόκριση. Όλες οι κινητήριες μονάδες είναι στάνταρ και συνδυάζονται με την τελευταία τεχνολογία Real Time AWD με Intelligent Control System της Honda, που δίνει στο νέο μοντέλο τη δυνατότητα να «πατάει» όλα τα εδάφη. Η απόσταση αυξήθηκε κατά 38mm για όλες τις εκδόσεις, έως τα 208mm για το βενζινοκίνητο AWD μοντέλο.

Οι πρώτες παραδόσεις του Honda CR-V με βενζινοκινητήρα VTEC turbo 1.5 λίτρων αναμένονται το φθινόπωρο του 2018 και τα υβριδικά μοντέλα θα ακολουθήσουν στις αρχές του 2019.

Πηγή: Honda

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ