Νέο Toyota Auris

Νέο Toyota Auris

Ο σχεδιασμός του νέου Auris Πιο τολμηρό και δυναμικό το νέο Auris, που είναι συνάμα πιο μακρύ και πιο χαμηλό από τον προκάτοχό του. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 40mm, άρα υπάρχει μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 25mm. Μάλιστα, όλη η «κουκούλα» είναι κατά 47mm πιο χαμηλή από το υπάρχον μοντέλο, κάτι […]

Ο σχεδιασμός του νέου Auris

Πιο τολμηρό και δυναμικό το νέο Auris, που είναι συνάμα πιο μακρύ και πιο χαμηλό από τον προκάτοχό του. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 40mm, άρα υπάρχει μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 25mm. Μάλιστα, όλη η «κουκούλα» είναι κατά 47mm πιο χαμηλή από το υπάρχον μοντέλο, κάτι που το κάνει πιο ελαφρύ και πιο ελκυστικό. Έχει επίσης, πιο χαμηλό καπό, που με τη σειρά του βελτιώνει την ορατότητα του οδηγού.

Το νέο στιλ μπροστά, αποτελεί μια εξέλιξη της Underworld που έχει υιοθετήσει τον σχεδιασμό Catamaran, που κάτω από την καμπύλη και στο πάνω μέρος της μάσκας «φιλοξενεί» το λογότυπο της εταιρείας. Στο μπροστινό μέρος βέβαια, υπάρχουν οι νέοι προβολείς LED με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας (Daytime Running Lights-DRL). Χάρη στο λιγότερο μυτερό εμπρός μέρος, που είναι παράλληλα πιο κάθετο από πριν, η προεξοχή έχει μειωθεί κατά περίπου 20mm.

Από εκεί και πέρα, το σπόιλερ γυρνάει προς τα πάνω στις άκρες του και με το σχέδιο Catamaran να κατεβαίνει, στον χώρο που δημιουργείται, έχουν τοποθετηθεί οι προβολείς LED.

Σχετικά με το πίσω μέρος, ο νέος σχεδιασμός έχει κάνει το αυτοκίνητο πιο στρογγυλό. Κυριαρχεί και εκεί η φιλοσοφία Catamaran, με το σπόιλερ στο τέλος της οροφής να είναι στάνταρ σε όλους τους τύπους. Αναφορικά με τα φωτιστικά σώματα, δίνουν έμφαση στο πίσω μέρος του οχήματος, το οποίο έχει μαύρη οροφή μαζί με τις κολόνες των παραθύρων, κάνοντάς το ξεχωριστό και πρωτοποριακό.

Η Toyota ανέκαθεν συνήθιζε να ακούει τη γνώμη των πελατών της και κάπως έτσι ανταποκρίθηκε για να βελτιώσει ακόμα περισότερο την υβριδική της τεχνολογία, καταστώντας τα μοντέλα που την υιοθετούν, ελκυστικότερα και αποδοτικότερα. Για αυτό και έδωσε τη δυνατότητα να προσφέρει τα βασικά της μοντέλα με δύο υβριδικά συστήματα, με το πρώτο να παρέχει οικονομία και άνετη οδήγηση και το δεύτερο περισσότερη ισχύ και πιο δυναμική οδήγηση.

Η τρέχουσα σειρά κινητήρων του Auris, αποτελείται από πέντε συμβατικά μοτέρ. Το νέο, όμως, μοντέλο θα προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές μια βενζινοκίνητη μονάδα 1.2 λίτρων turbo και μια επιλογή από υβριδικούς κινητήρες 122 ίππων, 1.8 λίτρων ή 180 ίππων και 2.0 λίτρων.

Toyota New Global Architecture (TNGA)

Πρόκειται για τη νέα φιλοσοφία κατά κάποιον τρόπο της ιαπωνικής εταιρείας, που στόχο έχει την κατασκευή πιο καλών, όμορφων, άνετων, ευχάριστων και ασφαλέστερων οχημάτων. Η νέα αυτή πλατφόρμα (TNGA) που «πατάει» το νέο Auris, εγγυάται μια πιο ικανοποιητική εμπειρία οδήγησης, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και το πιο άκαμπτο αμάξωμα χάρη στη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής ως ενισχυτικό σε περιοχές κλειδιά. Όλα αυτά συμβάλουν, ώστε το αυτοκίνητο να είναι σταθερό, χωρίς να διακυβεύεται η οδηγησιμότητά του και η άνεση.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ