Στην παραγωγή η Moto Guzzi V7 III Carbon

Στην παραγωγή η Moto Guzzi V7 III Carbon

Αφού συγκέντρωσε καλές κριτικές στις Εκθέσεις, η νέα 2018 Moto Guzzi V7 III Carbon θα ξεκινήσει σύντομα να κυκλοφορεί και στους δρόμους. Η παραγωγή ξεκίνησε στο εργοστάσιο Μαντέλο ντελ Λάριο και οι πρώτες μονάδες θα είναι διαθέσιμες στους επίσημους αντιπροσώπους Moto Guzzi στα τέλη του Ιανουαρίου. Αυτό το μοντέλο, είναι το μοναδικό της οικογένειας V7 […]

Αφού συγκέντρωσε καλές κριτικές στις Εκθέσεις, η νέα 2018 Moto Guzzi V7 III Carbon θα ξεκινήσει σύντομα να κυκλοφορεί και στους δρόμους. Η παραγωγή ξεκίνησε στο εργοστάσιο Μαντέλο ντελ Λάριο και οι πρώτες μονάδες θα είναι διαθέσιμες στους επίσημους αντιπροσώπους Moto Guzzi στα τέλη του Ιανουαρίου.

Αυτό το μοντέλο, είναι το μοναδικό της οικογένειας V7 III που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων, με τον δικό της «κωδικό» η κάθε μια, με την εταιρεία να μένει πιστή στην παράδοση και τη φιλοσοφία ενός μοντέλου «περιορισμένης έκδοσης». Η V7 III έχει το δικό της πρεστίζ και στιλ, συνδυάζοντάς τα με πολλά εξαρτήματα από ανθρακόνημα, όπως είναι τα κοντά και κομψά φτερά και τα πλευρικά φέρινγκ, που ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα της Moto Guzzi.

Στη V7 III Carbon κυριαρχεί το ματ μαύρο χρώμα και με αυτόν τον τρόπο φαίνεται ακόμα περισσότερο το κόκκινο που υπάρχει στις δαγκάνες της Brembo στα μπροστινά φρένα, στα λογότυπα των πλευρικών φέρινγκ και στον αετό που βρίσκεται στο ρεζερβουάρ. Επίσης, η μοτοσικλέτα ξεχωρίζει από τις κόκκινες κυλινδροκεφαλές, ενώ η σέλα από τη μεριά της (και μόνο σε αυτό το μοντέλο), είναι από δέρμα Alcantara (αδιάβροχο), ιδανικό για τον αναβάτη και ανθεκτικό στις καιρικές συνθήκες. Είναι ραμμένη με κόκκινο χρώμα κι αυτή και προφανώς η εν λόγω στιλιστική ιδιαιτερότητα θα γίνει αγαπητή από όλους όσους εκείνους αγαπούν τις εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες.

Που κυριαρχούν, μάλιστα, σε όλη σχεδόν τη μοτοσικλέτα. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένη από ανοδιωμένο μαύρο αλουμίνιο, το πλαίσιο του προβολέα είναι κι αυτό μαύρο, όπως επίσης τα καλύμματα των μπεκ και ο κύλινδρος του πίσω φρένου.

Ο σειριακός αριθμός του μοντέλου αναγνωρίζεται από την πλακέτα που υπάρχει στο τιμόνι και υπάρχουν 1921 μονάδες διαθέσιμες, αριθμός που θυμίζει το έτος ίδρυσης της Moto Guzzi.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ