Οδηγούμε το Opel Grandland X

Οδηγούμε το Opel Grandland X

Οδηγούμε το Grandland X, το μεγαλύτερο SUV της Opel και συγχρόνως το μοντέλο που έρχεται συγχρόνως με την ανακοίνωση του PACE!, του νέου μοντέλου συνεργασίας μεταξύ της γερμανικής εταιρείας και του ομίλου PSA.

Όπως είναι γνωστό, το νέο μοντέλο κατασκευάζεται πάνω στη βάση του Peugeot 3008, όπως επίσης και στην ίδια γραμμή παραγωγής στο γαλλικό Σοσώ. Το Grandland X διαφοροποιείται σημαντικά από το αντίστοιχο γαλλικό μοντέλο, διατηρώντας καταρχάς μια αυτόνομη εμφάνιση. Η εμφάνιση αυτή δεν είναι μόνο τυπική για την Opel, αλλά συγχρόνως σύγχρονη και όμορφη. Τα όμορφα φώτα, το μεγάλο σήμα της Opel, οι γραμμές που διατρέχουν τις πλευρικές επιφάνειες του αυτοκινήτου και οι αναλογίες των όγκων δημιουργούν ένα όμορφο και ιδιαίτερα εντυπωσιακό σύνολο. Στο πίσω μέρος, οι μεταλλικές επιφάνειες δημιουργούν μια αίσθηση στιβαρότητας, ενώ όμορφα είναι τα χαρακτηριστικά LED φωτιστικά σώματα και τα διακοσμητικά στοιχεία χαμηλά στον προφυλακτήρα.

Το Grandland X χαρακτηρίζεται από ένα ποιοτικό εσωτερικό, με όμορφες αναλογίες και λεπτομέρειες, το οποίο μάλιστα κοσμείται από μία εργονομική κεντρική κονσόλα. Ακολουθώντας μία πιο συμβατική προσέγγιση στην διαρρύθμιση του εσωτερικού από ό,τι το 3008, καταφέρνει να προσφέρει ευχάριστη και γενικότερα άνετη παραμονή. Σε αυτό συμβάλουν οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό, ιδίως για τους εμπρός επιβάτες. Ιδιαίτερα μεγάλος είναι και ο χώρος των αποσκευών, ο οποίος ξεκινάει από τα 514 l και μπορεί να φτάσει στα 1652. Με τον τρόπο αυτό δικαιολογεί και το αυξημένο μήκος του αμαξώματος που φτάνει στα 4,48 m.

Ο 1.6 πετρελαιοκινητήρας των 120 ίππων και 300 Nm ροπής, αν και λίγο θορυβώδης, εξασφαλίζει την αναγκαία δύναμη σε κάθε στιγμή. Τραβάει από χαμηλά, αποδίδει τη ροπή του ομοιόμορφα και διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 130 ίππων είναι σημαντικά πιο ήσυχος στον τρόπο λειτουργίας του, από την άλλη πλευρά όμως η κατανάλωσή του είναι υψηλότερη. Η ανάρτηση αποσβένει το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών και δείχνει την προτίμηση της στις αυξημένες ταχύτητες και στην προσφορά υψηλών επιπέδων άνεσης. Άλλωστε και το σύστημα διεύθυνσης στοχεύει περισσότερο στην προσφορά εύκολης και άνετης οδήγησης και λιγότερο στην επίτευξη μιας πιο επιθετικής εισόδους στις στροφές. Σε κάθε περίπτωση η πληροφόρηση που φτάνει στα χέρια του οδηγού είναι ικανοποιητική.

Συνολικά το Grandland X αποτελεί μια ενδιαφέρουσα οικογενειακή πρόταση, με πλούσιους χώρους, σύγχρονο και εξελιγμένο εξοπλισμό σε ανταγωνιστικές τιμές, που ξεκινούν από τα 24.500 και 26.300 ευρώ αντίστοιχα για τις βασικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Στις ελλείψεις περιλαμβάνεται η τετρακίνηση, όπως επίσης και τα πολυσυζητημένα Matrix Led φωτιστικά σώματα, τα οποία προφανώς έχουν πέσει θύματα της νέας στρατηγικής του ομίλου που έχει εισέλθει η Opel. Αντίθετα, παραμένει η προηγμένη υπηρεσία OnStar με πρόσβαση στο διαδίκτυο παραμένει.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ