Όταν ο Σαββίδης ισοπέδωσε την προπαγάνδα (του)

Όταν ο Σαββίδης ισοπέδωσε την προπαγάνδα (του)

Πώς η παθολογική ανάγκη επίδειξης εκθέτει ανεπανόρθωτα όχι μόνο τον instagrammer υιό, αλλά και ολόκληρο τον μιντιακό μηχανισμό προπαγάνδας που έχει στηθεί με τη χορηγία και τα ρούβλια της οικογένειάς του

Το ποστάρισμα του Γκιόργκι Σαββίδη δεν ήταν απλά μια διαφήμιση της οπαδικής εφημερίδας που βρίσκεται υπό την ίδια μιντιακή σκέπη με το «αντικειμενικό» σάιτ συμφερόντων της οικογένειάς του. Ούτε ήταν ακόμη ένα κρούσμα της παθολογικής ανάγκης του για επίδειξη.

Ήταν απλά μια παραδοχή. «Είμαστε σε νέο επίπεδο» έγραψε ο instagrammer υιός Σαββίδη, αναφερόμενος στη συνάντηση που είχε ο πατέρας του με τον ατζέντη Πίνι Ζάχαβι και ουσιαστικά παραδέχτηκε ότι η ομάδα του ακόμη και στην εξαετία που βρίσκεται στα χέρια του πατέρα του, βρισκόταν αρκετά σκαλιά πίσω από τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου.

Ήταν μια παραδοχή. Τα όμορφα χωριά όμορφα καίγονται, ήταν η ταινία του Ντραγκόγεβιτς. Στην ίδια λογική ο Γκιόργκι Σαββίδης έκαψε όμορφα, την όμορφη… προπαγάνδα με την οποία δηλητηρίαζαν τα μέσα επιρροής του επί σειρά ετών το ποδοσφαιρικό κοινό. Όχι μόνο της ομάδας του, αλλά και πολλούς «άμαχους» που έτρωγαν αμάσητη την τροφή που τους πρόσφεραν…

Άλλαξε επίπεδο ο ΠΑΟΚ με την επαφή Σαββίδη – Ζάχαβι. Σωστό, ιδιαίτερα αν τέθηκαν στο τραπέζι συγκεκριμένοι όροι συνεργασίας. Ο Ζάχαβι είναι μεγαλοατζέντης και έχει έναν «θεό». Το χρήμα. Και το χρήμα σε αυτές τις δουλειές βγαίνει με έναν τρόπο. Τις μεταγραφές. Αγορές και πωλήσεις. Και αν ο ΠΑΟΚ βάζει στο παιχνίδι τον Ζάχαβι τότε είναι πιθανό να κάνει κάποιες σοβαρές δουλειές στο μέλλον. Αν για παράδειγμα ο ΠΑΟΚ θα πουλούσε τον Πρίγιοβιτς τώρα με 4-5 εκατομμύρια ευρώ, το καλοκαίρι και με τη διαμεσολάβηση του Ζάχαβι, μπορεί να πάρει πολλά περισσότερα.

Τώρα θα ρωτήσει κάποιος, μόνο ο Ζάχαβι υπάρχει με καλές άκρες στις προηγμένες ποδοσφαιρικά αγορές; Όχι βέβαια και για αυτό αναφέρομαι στην ωμή παραδοχή του υιού Σαββίδη ότι ο ΠΑΟΚ τόσα χρόνια ήταν χιλιόμετρα πίσω.

Ο Ολυμπιακός για παράδειγμα όχι απλά έχει σχέσεις με τον Ζάχαβι για περισσότερα από δέκα χρόνια (ο δίαυλος είχε ανοίξει όταν τον επισκέφτηκαν ο Πέτρος Κόκκαλης και ο Ιλια Ιβιτς το 2007 μετά τη μεταγραφή του Φερνάντο Μπελούτσι), αλλά κάνει δουλειές εδώ και χρόνια με όλους τους ατζέντηδες πρώτης γραμμής, όπως είναι οι Μίνο Ραϊόλα, Ζόρζε Μέντες, Φάλι Ραμαντάνι, Ινάκι Ιμπάνιεζ κλπ.

Η ουσία λοιπόν είναι, ότι την ώρα που οι ασπρόμαυρες γραφίδες κομπάζουν συγχρονισμένα για τη μεγάλη επιτυχία του αφεντικού (τους;) με το έναυσμα που τους έδωσε ο instagrammer υιός, ουσιαστικά παραδέχονται ότι ενώ ο ΠΑΟΚ όντως αρχίζει και ανεβαίνει επίπεδο, υπάρχουν ομάδες που βρίσκονται εδώ και χρόνια πολλά επίπεδα υψηλότερα. Και όχι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα…

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ