Η εταιρεία «Lian Sports» του Φάλι Ραμαντάνι επισημοποίησε τη (γνωστή) συνεργασία της με την ελληνική «Fair Football Agency», με τα σενάρια για κορυφαία μεταγραφή του Ρέτσου να αυξάνονται.
Η συνεργασία του Φάλι Ραμαντάνι με το γραφείο που έχει τα δικαιώματα (μεταξύ άλλων) του Παναγιώτη Ρέτσου και του Δημήτρη Λημνιού είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες. Για την ακρίβεια, η «Lian Sports» του περιβόητου ατζέντη, είχε αναλάβει από τον περασμένο Μάιο να «τρέξει» τη μεταγραφή του Ρέτσου, ωστόσο, η συνεργασία του με την εταιρεία «Fair Football Agency» ανακοινώθηκε επίσημα την Παρασκευή (16/03).
Συγκεκριμένα, με ανακοίνωσή της μέσω των social media, η «Lian Sports» ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την «Fair Football Agency» ως επίσημο συνεργάτη της «Lian Sports»». Με την εταιρεία των Μιχάλη Ρέτσου (αδερφός του Παναγιώτη), Χρήστου Αποστόλου και Μάκη Λιβαθηνού να ανταπαντά: «Η επισημοποίηση της συνεργασίας μας αποτελεί μεγάλη τιμή για το γραφείο μας».
Η χρονική στιγμή της επισημοποίησης του (γνωστού) deal, βεβαίως, δεν είναι τυχαία. Καθώς η ελληνική εταιρεία έχει στα χέρια της το «λαχείο» που ονομάζεται Ρέτσος και ήδη τα σενάρια για την επόμενη ομάδα του είναι πολλά. Και φτάνουν ακόμη και ως την… Μπαρτσελόνα. Ο Ραμαντάνι, λοιπόν, είναι ο άνθρωπος που θα αναλάβει να «τρέξει» τις επαφές με τους κορυφαίους συλλόγους που έχουν βάλει στο στόχαστρό τους τον Ρέτσο. Με την πιθανή μεταγραφή του Ελληνα αμυντικού να υπολογίζεται ότι μπορεί να ξεπεράσει τα 40 εκατ. ευρώ!
Κλείνοντας, εκείνο που έχει ενδιαφέρον να τονιστεί είναι ότι πολλά κορυφαία γραφεία μάνατζερ προσπάθησαν τους τελευταίους μήνες να «κλέψουν» τον Ρέτσο από την εταιρεία που ανήκει και να τον εντάξουν στο πελατολόγιό τους. Κάτι, ωστόσο, που θα ήταν ουτοπικό να συμβεί, ειδικά από τη στιγμή που βασικό στέλεχος και μέτοχος του γραφείου είναι και ο αδερφός του, Μιχάλης. Ενώ είναι επίσης γνωστό ότι ο Χρήστος Αποστόλου είναι εκπρόσωπός του από σχεδόν 13 ετών.
Από την πλευρά του, ωστόσο, ο Ραμαντάνι, για να εξασφαλίσει ότι δεν θα προκύψει κάποιος άλλος από τους «δεινόσαυρους» του παγκόσμιου ποδοσφαιρικού μάνατζμεντ, επέλεξε να «δέσει» και δημόσια τον ποδοσφαιριστή, ξεκαθαρίζοντας πως εφεξής όποιος ενδιαφέρεται για τον παίκτη, θα πρέπει να μιλάει απευθείας, είτε με την ελληνική «Fair Football Agency», είτε με τη «Lian Sports» του Κοσοβάρου ατζέντη.